2008年1月17日星期四

細心嘅神秘禮物

今日係食LUNCH打電話同大肥豬傾計,點知佢突然間爆左話買左一份神秘禮物俾我,問極都唔肯講係乜,真係攪到我成個下午都心思思,冇晒心機做野,不停係度諗係乜禮物。

咁返到屋企當然第一時間問佢拎禮物啦!原來係一對WEBCAM呀!

真係完全冇諗過會係WEBCAM,都有少少好奇點解會係依份禮物,仲要買一對。不過一問之吓,原來係有一個好深意思呀!

就係因為大肥豬知道我成日都好掛住小豬媽佢地,就諗到買依份禮物俾我,等我地按左之後,就教LULU妹用,咁我就可以係掛住佢地嘅時候叫佢地開機,等我可以見到佢地啦!

聽到佢咁講,真係唔知講乜好啦!真係嘅開心又有少少感動呀!真係估唔到平日粗心大意嘅大肥豬會咁細心呀!

剛剛試左部,都好清呀!聽日就返去小豬媽屋企幫佢地按埋啦!咁就可以想見佢地時見到佢地啦!

真係...又係時候俾個叻叻大肥豬啦!

 

沒有留言:

發佈留言