2008年1月14日星期一

再向迪迪尼出發

結左婚一個月多少少,我都已經去左迪迪尼兩次..真係覺得自己勁呀!不過仲會成日去呀.....因為今次我地仲登記埋小豬媽送俾我地張全年通行証,咁我就可以由尋日開始我就可以係依一年成日入去玩,諗起就仲開心.....哈哈哈~~

其實今次我地都主要係帶LULU妹入去玩,因為佢見到我上次有同胡迪影相,又有好多GAME佢冇玩過,所以好想入去玩。當然冇問題啦,所以就係又向迪迪尼出發啦!

大肥豬負責幫我同LULU妹係門口影張靚靚相先啦!

之後排隊買飛又影!原本LULU妹話佢自己買飛,不過一向鍚佢嘅大肥豬姐夫又點會俾佢自己買,最後就當然係姐夫請入場啦!睇吓LULU妹幾開心!

入左場之後,就係門口個大米奇花花影相啦!原來去過咁多次,都冇係依個地方影過相,原來影出嚟咁靚呀!

我地入去迪迪尼個目的就當然係影...影....影啦!計計吓,我地都同左好多公仔影相呀!可以話由朝影到晚呀!

唔知係唔係樂園入面唔係太多人,排隊同公仔影都唔係要等好耐,不過就唔係太多公仔出嚟...始終都搵唔到MARIE...有少少失望呀!

我地除左同公仔影相外,就帶左LULU妹玩馳車天地同史迪仔啦!當我地玩緊馳車天地時,為左係跑道上可以幫LULU好影相,我就停左一吓影相,點知俾D職員開咪話,真係好『魚』呀!不過影到相就唔緊要啦!

係等巡遊時,我地就入左去畫廊學畫唐老鴨。

我自己真係完全冇畫畫天份,睇吓我畫都成隻怪鴨咁,好醜樣呀!

反而大肥豬就畫就好靚又似。

睇完巡遊就繼續去玩,原本LULU妹都話玩過山車,不過當排到佢時,就話唔驚玩,真係.....哈哈哈!

之後行精品店,見有野玩,當然唔放過拎嚟晒相啦!

玩左成日都真係幾倦....不過玩得又真係好開心..好開心。

不過嚟緊相信好快會再去,因為佢地由22/1-24/2開始有新年佈置,到時又要入去影影影呀!

沒有留言:

發佈留言