2008年1月2日星期三

元旦日 大購買

經過除夕晚大昏迷之後,決定元旦日唔可以留係屋企,一定要出吓街,感受吓假期先得。

所以訓醒之後,就同大肥豬去行街街睇野啦!我地打算去睇吓D電器,所以就去左鑽石山廣場,因為知道嗰度有好幾間大型電器公司。

係未行商場時,大肥豬就提意同我去附近個南蓮園池影相。(其實都想去依個公園好耐,見好多BLOG友仔都影左好多靚相呀!)

入到個公園,真係覺得好靚,好有古典風味呀!不過唔知係唔係假期關係,有好多地方都關閉左唔入得去影相....所以我地行左一個圈,影左少少相就走啦!

之後我地就去睇電器啦!原來買電器都真係幾頭痛嘅事,又要睇吓夠唔夠位擺,又要睇吓個性能好唔好,最重要就睇吓邊間平D呀!

原本我地都係打算睇吓先,等新屋差唔多得先買。不過好多鋪頭都做緊新年大特價(仲要只係做元旦日),我地見咁抵,最後都買左洗衣機同雪櫃,因為真係平左好多呀!

為左買係兩樣野,我地都行左成個鐘先決定係邊間買,不停來回幾間電器鋪。因為D電器真係好海鮮價,間間都唔同呀!要去到最抵嗰間先買呀~(做一個合資格嘅師奶仔呀!)

買完兩樣電器,我地見有時間,知道吉之島又做大特價,所以我地就又再出發,睇吓有冇好野買啦!

竟然又俾我地買到野,就係睇買左張雙人床同床褥,其實我地已經睇中左張床褥好耐啦,咁見有特價就決定拍板買啦!

買埋依兩樣野,我地都倦到唔識形容,所以就係附近間目黑壽司食我地嘅元旦晚餐啦!係食嘅途中,唔知係唔係倦到傻左,我地兩個拎部相機出嚟不停影,連平時唔鐘意玩自拍嘅大肥豬都玩埋一份,依餐元旦晚餐真係好開心呀!

係返屋企途中,大肥豬又建議同我去APM影相。原來我地今年係未影過聖誕燈飾,所以當然就又嚟影..影....影啦!

雖然今年嘅元旦冇乜特別慶祝,不過都過左新一年好開心嘅第一天呀!希望之後日日都可以咁開心啦!

沒有留言:

發佈留言