2019年5月5日星期日

【學做城市生態學家】WWF夏日學堂2019體驗日

5 MAY 2019 (SUN)

一提起元洲仔,小小豬就會諗起WWF熊貓,又會諗起上年嚟參加「世界自然基金會」嘅夏日學堂活動。原來話咁快又一年了,今年我地又嚟參加WWF夏日學堂 2019體驗日,學做一個「城市生態學家」呀~ 

其實依幾日天氣都唔好,我地出門口時都仿然係落住毛毛雨,所以都有一刻擔心會唔會玩得唔夠盡慶。不過好在天公造美,活動開始之時毛毛雨就BYEBYE,又有少少陽光,所以各位大小朋友都可以好投入咁體驗夏日學堂活動。

嚟到元洲仔自然環境保護研究中心之後,第一部分就當然係要乖乖留心聽講解先啦~

導師姐姐先嚟俾一啲Pikachu精靈圖片俾我地睇,嘩....之前都唔係好覺,但原來對比之下寵物小精靈公仔又真係同平日見到嘅小動物好相似,有齊各樣生物特徵

當然姐姐俾我地睇係有目的啦,希望小朋友可以平日多留心觀察,就算係一隻十分細小嘅小動物,佢都有特別之處呀~

接住就介紹各種生物類別,好在之前小小豬做專題研習時都有少少認識,所以係玩小遊戲時佢都有答啱,仲玩得好投入添~

之後就集中向小朋友講解浮遊生物~ 

我地仲學習利用電子顯微鏡觀察海水中嘅浮游生物~ 

我地依一組就嘅海水就多數係海草,我地見隔離組有小魚添

雖然都只係海草,不過係電子顯微鏡下睇到一粒塵嘅海草可以變到咁大,都已經令小朋友睇到嘩嘩大叫啦~

之後姐姐仲俾左一隻水蝸牛俾小朋友觀察~

小小豬唔係玩玩下,佢真係好留心咁觀察隻水蝸牛,仲話隻水蝸牛表面好滑潺潺,不過睇住佢好攪笑哦~

 之後我地就出去戶外花園發掘元洲仔生物多樣性,同時亦進行另一個活動,就係去用昆蟲瓶捕捉昆蟲,細心觀察昆蟲特徵,之後就幫佢地影返張靚留嚟一陣間整精靈圖鑑用嘅~ 

真心好鐘意依一個環節,因為正好訓練小朋友要多觀寮周圍環境,同時又可以了解生物同環境嘅互相關係,從而令小朋友學懂對各種生物,甚至大自然都要互相專重~

以小小豬一向粗心大意又唔夠細心,兼又掛住玩嘅情況下,要佢半小鐘內搵十二款生物再去影相老實講我估佢唔可以完成任務,我仲講笑話佢捉到一隻都算佢叻仔

係DADDY幫忙之下,小小豬都好努力係花園都好細心咁周圍,終於佢地兩父子就捉到第一條蚯蚓啦~

之後都接住捉到甲蟲螞蟻蠶蟲 ...,其中有兩隻仲係小小豬自己搵到,仲一手一腳將佢地放入昆蟲瓶添。雖然最後都搵唔夠十二個,不過小小豬都已經算係超額完成啦...哈哈哈~

我地將昆蟲放入瓶內觀察過後,影完相做完任務之後就要將昆蟲輕輕咁放回原來位置,一定要好好愛護小動物呀~

之後我地就返回教室,聽姐姐教我地用一啲科學儀器測風風向同埋海水鹹度及含氧量~

聽完書就當然要親身體驗,先嚟睇下海水鹹度先,不過可能剛剛落完雨,所以啲海水鹹度都唔算太高~

測試海水含氧量~

專用嘅風速測量儀器~

仲利用簡單工具嚟測風向呀~

最後就玩一個關於市區「精靈」尋食物遊戲~

小小豬抽中左一隻市區會出玩嘅蝙蝠(我唔記得左個名添),佢就要係花園內搵小甲蟲圖片俾佢做食物啦~

係戶外玩完遊戲之後,之前影左嘅昆蟲相片姐姐已經幫我地PRINT好,可以返屋企整屬於我自己嘅市區「精靈」圖鑑啦~

完成左整日活動,仲可以有一張小證書添小小豬話今次活動好玩又學到好多嘢,仲話對生物有更多了解,仲叫我要多啲帶佢去觀察昆蟲添呀~

今年暑假「世界自然基金會」除左有一天日營嘅「城市生態學家」之外,仲有兩個分別兩天及三天日營嘅「海洋探索家」同埋「自然歷險隊」,俾唔同年紀嘅小朋友探索香港獨特自然生態環境,如果大家有興趣可以去官方網址望望有關詳情及活動細則

如果大家有興趣報名參加,可以係2019年6月16日或之前,透過網上報名登記時鍵入優惠碼: KINSEY-88,就可以享有88折優惠啦



More Information :
Website:www.wwf.org.hk
Facebook:https://www.facebook.com/wwfhongkong


兒童夏日學堂活動日期及內容可以瀏覽 : https://wwf.hk/SummerSchool2019




沒有留言:

發佈留言