2019年5月22日星期三

【茶木新體驗】兩姐妹的Relax Time@TeaWood Deluxe

22 MAY 2019 (WED)

今日下午約左細妹出尖沙咀整啲嘢,咁任務完成就緊係要去醫下個肚,所以就去附近嘅K11搵食細妹話想想試下佢朋友大力推介嘅珍珠甜品就係咁我地就入左去TeaWood Deluxe食好啲啦~

TeaWood Deluxe可以話係高級版茶木,佢裝修風格就似高級台式西餐,有格調得嚟仲坐得好舒服添~

先嚟一個威士忌乾炒三杯雞,係上菜時店員會係我地面前將威士忌燒熱,然後倒入餸內~

睇住威士忌係碟內燒熱,又係一個好好嘅視覺享受...哈哈哈~

雞件係單骨雞翼,外脆內嫩嘅雞肉惹味得嚟又帶有少少辣。雖然係用威士忌煮過,但食落只留下少少酒香,入口都唔會太嗆。除左雞件之外,配菜嘅紅椒同洋蔥都好入味呀~

再嚟12小時慢煮牛肋骨台式手作麵·溏心蛋·海苔,聽店員講每日限量供應10碗,好在今日我地早嚟,所以先食到呀~

由於我唔食牛肉,所以依個慢煮牛肋骨就交俾細妹食不過睇佢一個人差唔多KO成條牛肋骨就知係好味細妹話牛肋肉一啲都唔韌,帶少少脂香之餘仲一啲都唔肥膩感~

佢個湯底看似好濃,但入口一啲都唔嗆鹹味適中而且無油膩感麵條係粗身手作麵,煙煙韌韌又彈牙唔錯,不得不提佢嘅蘿蔔好入味,正呀~

當然唔少得飲品,我就貪得意叫左支氮氣人蔘烏龍茶,想睇下有氣嘅人蔘烏龍茶係咩味~

淡淡嘅人蔘味加埋烏龍茶甘甜又真係幾夾,而且加入左氮氣就有白色細緻泡沫,所以入口就可以茶口感更加細滑~

最後就緊係食我地今次嘅主角MTW黑糖珍珠舒芙蕾班戟配抹茶雪糕~

芙蕾班戟入面夾有裡面有吉士忌廉,上面又淋上芝士奶蓋同煙韌珍珠,絕對可以話係班戟版嘅奶蓋黑糖珍珠班戟口感輕盈鬆軟,再配上芝士奶蓋柔滑同埋珍珠嘅煙韌,朋友真係冇介紹錯,堅好食呀~

不過由於係即叫即製,所以依個舒芙蕾係需要等大約30分鐘,所以都建議要預一預時間,如果唔係都要等比較耐時間啦

今餐真係食得超滿足,尤其個甜品真係令人極度掛住搵機會帶埋小小豬嚟試埋佢地其他甜品先得



沒有留言:

發佈留言