2019年5月23日星期四

【試用分享】Lancôme Advanced Génifique 系列

23 MAY 2019 (THU)

依排真係可以話超嚴重睡眠不足,我又好衰衰地一唔夠瞓啲皮膚就即刻變得好差,尤其係對眼嘅超大黑眼圈同埋浮腫都浮晒出嚟,真係驚嚇度有十級。剛好依個時候收到Lancôme Advanced Génifique 系列,為我勁差皮膚嚟個大急救啦~

Advanced Génifique Eye Light-Pearl™ 升級版冰鑽亮眼精華~


Advanced Génifique Eye Light-Pearl™升級版冰鑽亮眼精華配方特別加入維他命CG 及酵母萃取,可加強活化細胞,有效緊緻飽滿眼周肌膚及有抗氧化去黑眼圈功效。

以嶄新配方及 360˚冰鑽明眸棒打造與別不同的的升級版功效,能擊退 4大眼周衰老跡象,可緊緻緊緻眼周擊退黑眼圈、 淡化眼袋撫平細紋,而且還特別加入了新配方睫毛強化活性成分,有效強化睫毛,讓眼睛更明亮有神~

新設計嘅 360˚冰鑽明眸棒頭符合人體工學設計,以彈性粒子連接棒尖的冰鑽珍珠,可靈活緊貼於眼周,而且冰鑽珍珠是以鑽石粉末拋光的醫療級物料製成,全面防菌次之餘,更比指尖幼細 3倍,配合眼精華一齊使用能發揮更佳功效~

精華質地輕盈而且好水潤,好快就被肌膚吸收晒,我覺得最好就係清爽又唔笠~

我用左大約一星期左右,整體感覺得都唔錯,用後雙眼就好似飲飽水咁,而黑眼圈同眼紋都好似減淡左啲啲,望落雙眼都冇咁疲勞啦!

面部就當然係要用皇牌「小黑瓶」Advanced Génifique 升級版嫩肌活膚精華啦~ 

 Lancôme 升級版嫩肌活膚精華肌底液,蘊含酵母萃取, 能有效昇華其激活修復肌膚的精華配方,有效強化保護肌膚的屏障、修復肌膚底層細胞,完美激活年輕肌膚,呈現原有光芒

一泵就可以把精華吸上管內,每次只需要一泵就已經足夠~  

質感輕盈而且容易推開,能瞬間滲透入肌底,可提升肌膚的透亮度,令肌膚更柔軟幼滑~

其實我之前我都用過,所以我對「小黑瓶」都好有信心整體上感覺都真係唔錯,皮膚嘅暗啞同光澤狀況係有明顯改善,所以繼續KEEP住勤力用,一定可以幫我減退驚嚇度,做返一個好樣少少嘅媽...哈哈哈



More information :
Website:www.lancome.com.hk
Facebook : https://www.facebook.com/lancomehk/



沒有留言:

發佈留言