2019年5月29日星期三

【閨密談心好地方】粉紅..粉紅...美滋鍋

28 MAY 2019 (TUE)

好耐都冇約朋友仔去街街,咁有得去玩兼係我最鐘意嘅打邊爐就緊係要跟埋去,所以就嚟左旺角最新開嘅超夢幻嘅美滋鍋嚟見識下啦~

一嚟到除左見到靚粉紅BEAR BEAR就已經睇到我嘩嘩聲,睇埋美滋鍋嘅粉紅色為主調嘅裝修,真係超啱我地女仕們,絕對係閨密談心好地方呀~

餐廳用上電子餐牌點菜,食物種類都好多,而且食材仲可以選擇全份或半份,咁就可以食多啲款式都唔怕啦~

打邊爐就當然唔少得飲品,有三款飲品可以添飲~

我就揀左無糖熱水果紅茶,我覺得佢個甜度啱啱好,啱晒我口味呀~

依度有一個自助醬料區,入面有超過20多種調味料與醬汁俾我地調教返個啱自己口味嘅靚醬~

諗唔到點調教,餐廳仲有啲配方俾我地參考添~

仲有水果及前菜任吃添呀~

場內仲有一個專為3至7歲小朋友而設嘅兒童遊樂場(哎呀...冇小小豬份添),咁大朋友開心打邊爐嘅時候就可以俾小朋友嚟放下電啦~

  家長可以透過電子餐牌內嘅QR code閉路電視監察小朋友係室內玩耍添~

新加坡最出名就係黃金魚皮,緊係要叫返一 份,佢個咸度脆度都適中話咁快就俾我地KO晒啦~ 

跟住就嚟一個鱆紅活魚刺身做頭盤~

魚片新鮮得嚟又好有彈性而且鮮甜美味,店員姐姐仲教我地沾上甘筍蔥花醋汁嚟食,真係仲更加惹味呀~

打邊爐最緊要當然就係個湯底我們就揀左最有名嘅鴛鴦鍋分別有膠原蛋白養顏美容鍋同埋滋補養生香辣鍋(豬骨湯),兩個滲湯底都用超過8小時精心製作,所以打邊爐前記得喝一碗靚湯才開始啊~

滋補養生香辣鍋就啱啱嗜辣嘅朋友豬骨湯加入各種人參當歸黨參紅棗及枸杞等中藥材長時間熬製,香料與藥材散發濃郁香辣滋味,而且仲可以選擇小辣,中辣,大辣唔同辣度呀~ 

膠原蛋白養顏絕對係一個美容鍋以瑤柱、雞肉、雞腳、豬骨及豬手等含豐富骨膠原食材熬製,真係入口啖啖都有骨膠原,超級清甜呀~

我非常欣賞佢枱面式嘅抽氣系統,啲水蒸氣可以迅速抽走,可以清清新新咁食飽飽啦~

好啦....一切準備好晒就當然等待一眾食材嚟啦,唔覺唔覺我地叫左都好多嘢食,我自己就最鐘意西班牙黑豚五花肉炸響鈴魚三角蟹子蝦滑同埋芝士墨魚丸會上菜時都會逐一講解各款食材下鍋後需時多久時間,完全係貼心嘅表現呀~

估唔到依度仲有牛骨髓鵝腸同埋台灣新鮮鴨血依啲少見嘅食材~

不得不提依個醉酒海花蝦~

當蝦熟左之後店員會幫忙為我地剝蝦,真係超細心呀~ 

當我地湯底需要打湯時,估唔到會係加膠原蛋白養顏美容鍋湯俾我地呀~

佢地嘅火鍋配件都好齊備,我就最鐘意依個鍋,咁食細細件食材或麵時可以更加方便~

最後仲有柚子沙冰為甜品,嚟一個清新口味作為是日晚餐嘅終結,真係超正呀~

大家嚟嘅時候記得LIKE佢地FB同IG,因為有嘢送呀~

一個咁正環境下食飽飽又傾餐飽,真係超滿足嘅一個晚上


沒有留言:

發佈留言