2019年5月17日星期五

【入海洋公園食泰啲】全新泰式餐廳「Ginger Grill 爐炭燒」

16 MAY 2019 (THU)

上次同小小豬嚟海洋公園嚟感受親親動物月時(按此重溫),都有留意到開左一間泰式新餐廳,當時仲同小小豬講下次入園可以嚟試下食新嘢估唔到有機會可以嚟Ginger Grill 品嚐一系列最新美食,感覺仲唔係超興奮~

6:30pm後就可以免費入園進餐,係樂園門口會有職員帶我地經特別通道前往餐廳大約行十分鐘左右就可以嚟到

「Ginger Grill 爐炭燒」原先係禮品店嘅一部分之後就變成為餐廳後。入面環境以大自然園林為主題,木色主調令人覺得好舒服,就好似猶如置身於大自然中

我就最鐘意就係佢地座位安排係好寬闊,完全唔會令人有迫迫嘅感覺,真係食都食得暢快啲呀~

「Ginger Grill」主打泰式地道菜式、明火炭燒及多款以薑入饌之料理,單睇MENU見到佢地嘅菜式都已經好吸引呀~

先嚟一杯特色飲品,我依杯無酒精Mocktail「熱帶激情」單看賣相已有驚喜,有菠蘿汁紅莓汁梳打加上雪碧,絕對啱晒我依個菠蘿控呀~

係送上食物之前,待應哥哥先為我地送上全自家鮮製嘅五款辣醬(傳統泰式辣醬、泰式南乳薑辣醬、羅望子酸辣汁、泰式南薑豆醬、特色薑味醬及薑黄薄荷沙律醬),大至小辣由上而下區分不同級數呀~

醬汁架上仲附有建議醬汁與肉類嘅配搭,可以令我地更加提升味覺享受~

先嚟一個「泰式小食拼盤」,入面有斑蘭葉包雞、香茅魚餅、蝦餅、泰式春卷同埋泰式雞寶五款小食都非常有水準,尤其是那「斑蘭葉包雞」同埋以新豬肉製成嘅泰式春卷」就最得我歡心~

傳統泰式沙嗲串豬牛雞各兩串,經備長炭慢烤,所以更易將肉汁鎖於其中,點埋少少沙嗲醬一齊食就更加滋味~

燒大頭蝦」我地品嚐嘅係斯里蘭卡大蝦,真係有手掌咁大,而且佢肉質鮮甜又彈牙添~

睇下佢嘅蝦膏超厚身呀~

美國有骨肉眼扒」依個絕對係今晚嘅重頭戲之一,我地先去睇大廚更即場示範烹調40oz的牛肉眼扒,先以炭火燒鎖緊肉汁~

之後再煮20分鐘,就可以食得啦~

本身我自己就唔食牛,朋友就話個肉味好香濃,而且外焦內嫩,肉質唔"鞋"之餘仲有好多肉汁。眼見朋友仔開心密密食左好幾塊,佢就以行動話俾我知應該係好好味啦~

炸魚青芒沙律」食泰式菜就一定要食香芒沙律,今次配合原條本地寶石魚,又真係幾特別~

啖啖魚肉再加上青木瓜同香芒絲辣地又酸甜甜超惹味,我都忍唔到口食左幾好多呀~

馬沙文咖喱燴羊膝」依個馬沙文咖喱醬比一般嘅咖哩更香,配合超淋嘅羊膝,估唔到又幾夾哦~

香茅椰汁雞湯」有好香濃嘅椰奶香,再帶有少少南薑同埋檸檬葉的香,個味好濃郁真係飲完一碗又想再添多碗~

唔好睇少佢,餸料都好豐富呀~

泰式燒葵花雞」依個絕對係嘅重頭戲菜式,因為依食佢嘅功夫,因為首先要以秘製香料醃24小時,後以清湯浸泡、再風乾1天,上菜時更會燃點雞身內的香茅枝讓其香味再進一步提升~

雞肉皮脆肉嫩,入口又帶點點香茅香,味就真係唔錯,而且仲有啲蔬菜伴碟,即刻多左一份健康感呢~

「泰式船麵」每日限售150碗,湯底以豬骨熬製兩日而成,加入豬腩肉、豬肉丸等多種豬類食材配料~

最驚喜就係佢嘅脆炸豬皮,細細粒又卜卜,不知不覺間我都食左好多塊呀~

「蜜糖薑汁燉蛋」唔好以為勆只係普通嘅薑汁燉蛋,除左有好濃嘅薑汁之外,仲佢加入左粒粒薑蓉,配合埋香滑燉蛋一齊食,口感更加有層次,絕對係我另一誠意推介之選呀~

不過提一提,依個薑汁燉蛋一定要趁熱食,因為如果涼左佢個薑汁就唔會咁出啦~

相信好多人都會覺得入主題公園食嘢係又貴又唔抵食(我間中都有咁諗嘅),不過嚟完Ginger Grill之後就打消食個念頭,我覺得佢嘅價錢算係合理價,食物質素真心覺得唔錯,而且環境都好舒服,係樂園玩左一整日之後,食返個舒舒服服高質嘅晚餐都係一個好好嘅安排呀



More Information : 
Website:https://www.oceanpark.com.hk/ginger-grill

沒有留言:

發佈留言