2019年5月18日星期六

【試用分享】PS-B1治敏原

18 MAY 2019 (SAT)

聽好多朋友提過濕疹嘅人服用益生菌產品係會有幫助。一聽到濕疹對幫助我就當然有俾小小豬服用,不過佢一直服用都係由由BB時期服用緊嘅,我都知係時候要幫佢轉過一隻大個仔嘅益生菌,但我又冇刻意去研究(諗住以不變應萬變...哈哈)

就係依個時候收到來自日本嘅100%天然有機益生菌,佢仲獨家專利Ps-B1配方可以幫助濕疹問題,咁就緊係借依個機會試下啱唔啱小小豬啦~

「治敏原」是一項技術性創作發明由「產・學・官」共同研究成功。「產」為產業,即是發明PS-B1的商社,「學」為學術,即係長崎國際大學,「官」為日本農學生命科學究,三方共同研究15年才取日本最高級別嘅專利申請「特許」, PS-B1 特許號就係5918290~

產品開發者發現超過70%的皮膚敏感症狀都是源於身體免疫系統失調,可由改善腸道健康著手

1盒約含有4兆個乳酸菌有助直達腸道,腸內培養及增殖。腸內環境改變,致敏之老廢物排走。由於使用100%天然發酵益生菌,所以孕婦及小孩都可以服用~

「PS-B1治敏原」由多達49種益生菌,乳酸菌及益生元所組成當中包括:​PS-B1 益生菌、BG-21乳酸菌、益生元及食物纖維~

一盒內有28包,每包1.5克,差唔多就係一個月份量~

由於小小豬都算係輕度敏感,所以我就俾佢服用一包~

服用方法都好簡單,只需要用溫水沖開就得,依家每晚洗完白白小小豬就會自動自覺去沖嚟飲啦~

小小豬話佢甜甜有啲似"益多多",所以一啲都唔會抗拒,每次都快快口咁飲晒成杯添(當然...係小小豬飲之前我都有試,咁味道又真係OK哦)~

服用左差唔多一個月嘅小小豬暫時佢晒明顯就係由每兩日一次便便改為每日都有一次便便,而便便亦都係正常,同時佢肚仔亦都冇任何唔舒服嘅情況

另外濕疹方面又點依個月小小豬嘴角都有起濕疹,不過情況比之前輕,同埋幾日就謝左啦。雖然暫時唔係有好明顯改善,不過學老公嗰句...先丹咩...咁快睇到成效你仲驚啦

依一盒都差唔多俾小小豬飲晒一盒,見佢反應都算OK,咁健康產品係要一直KEEP住,趁萬寧依家做緊 $690買一送一優惠,等我去去入貨先得!



More information:

沒有留言:

發佈留言