2019年5月25日星期六

【開心聚一聚】PizzaExpress食大餐

24 MAY 2019 (FRI)

每個星期五都係小小豬嘅Happy Day,因為佢最愛嘅兩位姨姨都會嚟我地屋企食飯兼陪豬仔玩。不過今日我就唔舒服,所以都唔係好想煮,但小小豬又唔想見唔到姨姨們,就係咁我地就約左出街食好嘢~

趁我地今日晚餐前去入將軍澳中心玩,咁就順下小小豬意思,去PizzaExpress食個大餐啦~

先嚟一杯新推出嘅西瓜檸檬特飲,清甜嘅西瓜入口又帶點香茅、薄荷同檸檬再加上梳打水,感覺又真係幾清新呀~ 

先嚟西瓜菲達芝士沙律,將西瓜加上菲達芝士再配以羽衣甘藍,食落又幾清新哦~

我個人就比較鐘意依個芒果莎莎蟹肉薄脆包,芒果莎莎再埋淡淡蟹肉同埋蛋黃醬一齊食,味道酸酸甜甜真係非常開胃~

當然唔少得每次必叫嘅雞肉凱撒沙律,小小豬就最鐘意食佢嘅脆脆麵包粒,加埋啲雞肉粒粒一齊食,唔覺唔覺依隻豬仔食左大半碟呀~

Daddy就叫左一個意式凍肉拼盤,入面有火腿、辣肉腸、煙三文魚、蕃茄,單睇賣相都已經好吸引啦~

新豬肉蒜香長通粉,依個豬肉其實係純素嚟,而佢嘅味道質感都係同真豬肉好相似,啱晒追求健康人仕。佢嘅味道其實都唔錯帶有蒜蓉同辣椒碎,所以食落都好醒胃~

花語薄餅係一款素食PIZZA嚟,以烤茄子、蘆筍、車厘茄再加入白汁同菲達芝士,入口有一陣陣清香味道,感覺好清新,真係食多幾塊都唔會好邪惡添~

由於小小豬唔辣得,所以我地就叫卡邦尼忌廉意粉俾佢食。佢一個人可以食晒一整碟就唔洗多講佢有幾鐘意啦~

今日小小豬真係食得何其多嘢,又非常開心呢~

有兩位至愛姨姨陪,又食左咁多好味食身,又點會唔開心呢...哈哈哈!



沒有留言:

發佈留言