2019年5月10日星期五

【小學豬第一次表演】我係小小魔術師

10 MAY 2019 (FRI)

等左兩年....小學豬今年終於有份參加綜藝表演,今次佢化身成為一個小小魔術師雖然只係其中一Part嘅一個小角色,不過都夠佢開心到彈起~

由初初練習時嘅興奮,到係台上綵排嘅緊張,再到知到將會正式表演嘅壓力,但......小小豬都仍然十分期待自己係上台演出,仲話會盡自己努力做到最好,叫我早啲去排隊霸個靚位,坐定定睇佢 "台上一分鐘。台下十年功" 嘅成果。(邊有十年咁誇......好明顯係執老師口水尾啦...哈哈哈) ~

我只係叫佢係台上ENJOY自己嘅演出就夠,做得幾多就幾多,表演係唔應該有壓力嘛

小小豬仔今日成朝都囉囉攣,一時話好緊張,一時又話好怕失手俾人笑.....終於等到晚上嘅正式表演~

老實講...佢嘅表現唔可以話係最好,不過佢冇蝦碌嘢又好認真咁去做,係我心目中已經好叻仔,所以我都已經好收貨(俾著我見到台下咁多人,我一定腳震震又手軟啦)~

自己知自己個仔嘅事,小小豬做嘢成日都"論論盡盡",唔係最精靈醒目嗰一批,發傻絕對係佢經常做嘅事,所以我完全冇諗過可以見到小小豬上台表演。見佢順利完成,眼淺的我又嚟了~

真心的….真係感謝老師揀小小豬去參加表演(老師真係好大膽呀…哈哈哈),多得佢嘅信任同鼓勵,小小豬先有依個咁好嘅經驗,有返多啲自信心,同埋學懂堅持。所以話….小小豬真係一個好幸福嘅小學豬,有好多超錫佢嘅老師,俾左好多愛佢,令小小豬有一個愉快嘅小學生涯呀~

仲有聽日一場,但我就冇得入場睇,唯有送完佢放學之後再衝返屋企睇直播希望豬仔繼續努力啦(俾啲信心佢...佢一定得嘅) !  



沒有留言:

發佈留言