2019年1月29日星期二

【開心密密食】上海姥姥賀年新菜式

29 JANUARY 2019 (TUE)

食得是福....所以我地唔理咁多食完先算(咪就係咁…我越嚟越肥囉),今次就嚟上海姥姥試下佢地為左新年推出嘅賀年菜式~

上海姥姥推出左四款賀年菜式,見到個單張就已經覺得好吸引哦~

「大紅大紫小籠包」~

我同小小豬都好鐘意食小籠包,咁就第一時間要食晒佢地落肚。用火龍果汁製成紅卜卜嘅外皮,入面就有帶子同豬肉,咬入口勁多肉汁~

雖然加入了XO醬,但佢唔算好辣,所以小小豬都可以食到呀~

「姥姥金湯全家福」~

入面有8款主菜,包括有海蔘、金元寶蛋餃、福袋百葉包、鹹肉片、大蝦、雞腿、炸豬肉丸同埋鵪鶉蛋。我就最鐘意佢嘅南瓜同番茄熬製嘅湯底,底部嘅娃娃菜同粉絲吸收晒湯汁精華,好夠味呀~

 「年年有餘老壇酸菜魚」~

依個可以話係最驚喜,除左佢嘅魚片冇骨得嚟又好嫩滑,湯底酸酸辣辣但又唔會辣得好搶喉,就連我唔太好辣嘅都可以KO大半碟~

「吉祥平安八寶飯」 依甜嘅飯我都係第一次食,但其實應該話係甜品嚟。將紅棗加入紫糯米、白糯米同埋紅豆沙餡,再係上面鋪滿桂花糖同腰果碎..等等,估唔到又幾得意哦~

最後我地嚟多杯雪梨紅棗茶~

小小豬就飲返杯豆漿,咁又食得勁滿足啦~

說好的減肥呢……美食當前唔理咁多啦….哈哈哈!



沒有留言:

發佈留言