2019年1月6日星期日

【小丸子花輪陪你做糕】櫻桃小丸子新春工作坊@奇華工作坊

5 JANUARY 2019 (WED)

小小豬平日可以睇嘅電視節目唔多,櫻桃小丸子卡通片就係其中一個,所以佢都好鐘意小丸子,當知道我地嚟奇華工作坊整小丸子蘿蔔糕時,佢都不知幾興奮。

今日返完童軍之後就以九秒九飛車嚟見佢偶像呀~

還記得上次嚟奇華工作坊就係整小丸子月餅,嗰次嘅製成品小小豬就一個人KO晒(因為佢話好鐘意小丸子哦),今次就嚟整小丸子臘味蘿蔔糕同埋花輪同學紅棗糖年糕,依隻為食豬又話要全部食晒佢添,佢仲話自己整嘅係特別好味!

我地首先就係整臘味蘿蔔糕,所有份量都已經為我地準備好晒啦~

我地就先睇老師係我地示範先~

睇老師就好似好簡單,唔知小小豬做唔做到呢?依隻豬仔話佢已經大個仔,加上之前又整過一次蘿蔔糕,所以佢話唔洗我地幫手喲。(真係俾佢激C)

首先就當臘肉同臘腸切成粒粒,不過小小豬話啲臘味好硬,都係用較剪方便啲(係呀...我都讚成用較剪,因為睇見佢渣刀.....我真係驚過佢呀)。之後將臘味同埋蝦米混合一齊,之後就可以拎去焗爐焗7分鐘~

然後就將蘿蔔切絲,由於小小豬刀功真係.....,所以基本上都唔係絲狀,應該話係條狀嚟呀~

將啲蘿蔔塊連同導師為我地準備左嘅蘿蔔蓉調味,再放入焗爐焗15分鐘~

之後就要製作粉漿~

最後將已經焗好嘅蘿蔔同臘味加入粉漿內~

將所有粉漿平均倒入兩個小丸子糕兜內~

放入爐內蒸70分鐘~

完成左小丸子蘿蔔糕之後,我地又繼續開工,今次就整花輪同學紅棗糖年糕~

同樣地先睇導師示範,睇材料都係得幾樣以為就會好簡單,但原來都真係唔容易,完全係力得表現呀~

之後就到小小豬自己做,坦白講....整依個紅棗蓉真係一啲都唔易~

因為要將已經用庶糖煮好嘅紅棗親手磨成棗蓉,唔用啲力都真係磨唔到,小小豬由好興奮地磨到最後........佢話磨到手好攰~

好有遇到位好導師,佢見小小豬開始想放棄時,就即刻行過嚟好有耐性咁鼓勵佢要繼續完成,仲陪佢齊齊整添~

我地嘅紅棗蓉終於完成,真係滴滴皆辛苦呀(不過啲紅棗真係勁香,辛苦啲都值得)~

之後就用啲紅棗蓉加埋啲粉整個粉漿~

之後就可以放入攪拌機拌勻啦~

再將年糕加入花輪同學糕兜內~

就可以拎去焗爐焗60分鐘啦~

係得兩份糕點出爐嘅時候工作人員就煎左好多唔同種類嘅賀年糕點俾我地分享~

當然....依個亦都係影靚相嘅好時機啦~

今日仲有個小驚喜當我地同緊紙板小丸子影相時,突然間身後就見到小丸子及花輪同學,我同小小豬都超興奮,當然要即刻集郵啦~

小丸子仲派利是俾小朋友添~

玩完一輪,時間又剛剛好,我地嘅蘿蔔糕出爐啦~

底部有個小丸子頭呀(小小豬已經計畫好食蘿蔔糕之後要留返個糕兜,用嚟整啫喱。哈哈...你咁環保我實支持)~

蘿蔔糕實在太香,所以有個小朋友急不及待要偷食啦~

另一款嘅紅棗糖年糕都出爐啦~

待糕點涼之後,我地就帶埋我地嘅製成品返屋企啦~

真心覺得係好好玩一切由零開始,小朋友自己切粒粒同做粉漿,最重要係自己要磨紅棗蓉,絕對係滴滴皆辛苦,所以真係一個好體驗。

小小豬仲有點意猶未盡,所以我地即晚都上網報名參加二月嘅熊貓鮮奶撻(行動證明...好玩嘅嘢真係會自費再encore..哈哈哈),到時又可以嚟再玩過呀


More Information:
櫻桃小丸子臘味蘿蔔糕+紅棗糖年糕班  課程可製作櫻桃小丸子蘿蔔糕(淨重量約300克)及花輪同學紅棗糖年糕(淨重量約300克)各2底 
• 附送精美櫻桃小丸子A4文件夾、櫻桃小丸子揮春 (一套四張)、櫻桃小丸子利是封 (一套十個)乙份 
• 附送櫻桃小丸子年糕包裝盒2個

成人班 $550
親子班 $600 

課程時間:180 分鐘
成人班>> http://bit.ly/2ETvgOg
親子班>> http://bit.ly/2ETvll2
奇華餅家工作坊
灣仔皇后大道東188號2樓 


沒有留言:

發佈留言