2019年1月15日星期二

【尋找合適粉底】COVERMARK專門店體驗

14 JANUARY 2019 (MON)

話說我平日用開嘅粉底都差唔多用完,係時候又要再去入貨,聽朋友仔介紹COVERMARK嘅粉底都唔錯,所以今日就嚟到九龍灣店睇下有冇啱心水啦~

老實講,平日我都真係幾怕入專門店買嘢,一嚟好怕店員姐姐話我麻煩(因為我對化妝真係唔係太識,成日都問題少婦咁不停問,二嚟好驚自己耳仔軟,聽姐姐介紹多幾樣就買晒佢,但其實又唔係有需要嘅所以平日我一直都係用開嗰幾樣,用晒就托朋友去日本旅行時代購

用開嗰隻唔係話唔好,只係可能自己年紀開始大,用落皮膚好似乾乾地唔夠貼,所以就心思思想換過另一個品牌,睇下會唔會好啲啲(唉.....年紀大就真係唔到你唔信)。剛好同朋友傾開,佢話用開COVERMARK嘅粉底都唔錯,最重要係話佢地嘅姐姐唔會黑面同HARD SELL,所以就嚟八卦八卦一下,睇下有冇嘢啱啦!

一入到店鋪真係睇到我花多眼亂,只係粉底佢地都有好多選擇,我嘅選擇恐懼症又發作啦~

店員姐姐見到我滿面迷惘就走嚟幫我,問晒我想要咩要求條件,就幫我搵啱我皮膚嘅粉底~

其實我都幾麻煩,要上面個色自然,又要可以遮到啲暗印,最重要就係用起上嚟方便店員姐姐細心咁聽晒我嘅要求之後,分析左我嘅皮膚質素,又好詳細講解幫我揀選粉底嘅特性,最後就幫我揀左FLAWLESS FIT系列,仲即時係我手背上一步步教我點用~

接住就幫我試係面上,睇下邊一隻色係最啱我。姐姐先用卸妝油幫我清潔皮膚,再塗上保濕乳液及Base打底,做齊全套護膚過程先同我試粉底,真係好貼心呀

係同我試色嘅同時店員姐姐仲教我遮瑕化妝嘅技巧,咁就可以化個精精神神嘅底妝啦~

試過又真係覺得唔錯,個粉底好貼面得嚟又帶少少潤,最好就係可以遮到我啲印印的嚟又唔會好厚,所以最後都決定入手啦~

姐姐仲幫我裝埋入去個粉底盒添~

係我臨走時姐姐仲教多我一個小秘訣,就係想個粉撲耐用啲,每次用完用卸妝水去洗,咁就可以長用長有啦~

原來除左粉底,COVERMARK新出嘅唇膏色都好靚,睇到我都心心眼~

姐姐仲幫我試晒咁多顏色添不過屋企仲有好多唇膏,所以都係唔入手住,留返下次啦(真係唔好意思麻煩到姐姐,好在佢都唔介意我攪攪陣)~

整體上感覺都真係唔錯,令我對入專門店大有改觀下次我諗都會再去返依間店,再搵姐姐介紹過先得


More Information:
Website: http://www.covermark.com.hk/zh/
Facebook: https://www.facebook.com/COVERMARKHK



沒有留言:

發佈留言