2017年4月12日星期三

【好友相聚】歡樂暢食PizzaHut

12 APRIL 2017(WED)

自小小豬升上小一之後,我都好少出夜街,因為每日又要煮午餐又要接送都真係幾攰,有時間都想留係屋企休息,所以就連同朋友仔去食飯局機會都少左。不過間唔中都真係要出去抖下,充下電先可以繼續努力,所以今日就相約好友們嚟歡樂暢食PizzaHut~
 
嚟到就緊係先叫杯飲杯先,三杯特式飲品都唔錯呀~
 
PizzaHut最新推出左巴馬臣芝士焗龍蝦,原隻龍蝦之後就將龍蝦肉拆出,再混合埋磨菇和芝士,然後放返入蝦殻裡,再釀滿白汁同巴馬臣芝士焗熟,三重口感真係勁正,我地在場幾位朋友都一致大讚,龍蝦迷一定唔可以錯過~
 
 唔係講笑真係啖啖肉呀~
 
依個慢烤徳國豬手我上次都有食過,忟得非常入味,而且又軟腍腍又多汁,真係可以話係入口即溶,好味嘢就當然要同好友分享啦~
 
哈哈哈...幾位好友都讚好食,我都冇介紹錯呀~
 
嚟PizzaHut又點少得Pizza呢,我地叫左今期推出嘅兩款雙脆星芝批,先嚟一個以雞肉及肉腸做主角嘅香烤之星~ 
 
另一個就係以海鮮為主題嘅海洋之星~
 
兩款PIZZA都係以全人手打造,配以新鮮車打芝士碎及巴馬臣芝士,所以特別"芝"呀~
 
星旦批邊切開一份份,真係有點似心心,幾得意哦~
 
千其唔可以錯過倨星星批邊,因為包住原粒芝士腸,入口真係勁滿足呀~
 
我一返屋企就俾小小豬審問我食日食左啲乜,一聽到我話食左星星PIZZA佢就話又要去食,都好呀.....因為我都好掛住隻大大龍蝦,小小豬已經計劃左母親節時請我再去食(不過....都應該唔係佢俾錢啦...哈哈哈),希望佢真係記得同我慶祝嘅活動啦!


https://www.facebook.com/kinseymama/

沒有留言:

發佈留言