2017年4月14日星期五

【點對點床褥測量】點.睡眠:認識DPM

14 APRIL 2017(FRI)

復活節第一日假期,我地就先嚟沙田玩一轉。除左帶小小豬去SNOOPY LAND大放電之外,就係嚟到Home Square體驗DPM點對點床褥活動~
 
咩叫點對點床褥?其實我初時都唔知,所以職員就即刻安排我參加床褥擂台啦~
 
⾸先做少少簡單登記,之後DPM專業顧問就即場為我開始做測試。⾸先我就係⼀張傳統床褥上分別平睡及側睡,顧問就收集我睡眠時身體壓⼒分佈和數值數據,之後做⼀個電腦測量選配床褥服務~
 
之後就因應我嘅身體壓⼒分佈作參考,貼身量製出適合我嘅點對點床褥~
 
之後我就當然要試下因應我個⼈組合⽽成嘅DPM點對點床褥啦~
 
經經電腦床褥測量選配服務之後,專屬我嘅點對點床褥又真係幾舒服,最⼤感受就係腰位嘅承托⼒好似唔錯。睇返我兩張床褥嘅電腦測量(左邊係普通床褥/右邊係DPM 點對點床褥,平睡及側睡嘅壓⼒明顯減少左 哦~
 
當然除左解釋我嘅測量結果之外,顧問仲好細⼼為我講解點對點床褥嘅特點,原來點對點床褥是由 360 舒適層、點對點舒壓系統、平衡承托層組成。

最底層就係選⽤獨⽴袋裝彈簧,有防震及補充承托⼒功能~
 
之後就係點對點舒壓系統,主要物料太極綿及彈皇綿分成8個組件(雙人床16件),以舒壓及承托功能積木式組合設計。

就好似依張雙⼈床為例,可以因應兩位使⽤者的測量數據唔同,點對點床褥就可以做到同⼀張床也可以各⾃貼身量製適合兩公婆⾃⼰的組件,又真係幾貼⼼哦~
 
⼩⼩豬邊聽姐姐解釋就邊瞓係點對點床褥上,左碌碌右碌碌,佢話好舒服哦~
 
原來係床褥擂台仲有一個項目係「你敢試,我敢送」,每星期送出十張,每張價值高達$20,000的點對點®床褥,所以記得做完測試之後去參加抽獎呀~
依家即場購買點對點床褥,有65折優惠!另外仲可以享有365天信⼼保證,係屋企365⽇輕鬆試睡,無須任何理由,都100%保證9折回購,⽽且仲免費送貨收貨添~  
其實真係覺得DPM點對點床褥都唔錯,尤其好鐘意佢地雙⼈床褥嘅CoupleFit設計,真係覺得好啱唔同身型嘅兩夫婦,咁就可以齊齊有⼀個優質嘅睡眠質素啦!

 
More Information : 



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**https://www.facebook.com/kinseymama/



沒有留言:

發佈留言