2017年4月29日星期六

【玩住遊戲學理財】理財大富翁

29 APRIL 2017(SAT)

話說早前小小豬收到DR.MAX《理財小博士》教材(按此重溫),雖然啲故事小小豬都好鐘意,有時間都會拎啲圖書自己睇,不過論最有興趣嘅就一定係教材內嘅《理財大富翁》啦~
 
《理財大富翁》係一盒桌上遊戲,我地屋企一向都係我家熱愛桌上遊戲,因為既可以遊戲中學習,而可以增加親子時光,所以小小豬都已經習慣晒,佢一見都就已經急不及待要玩啦。

同我地玩開嘅大富翁差唔多,當中就想小朋友學習以物易物同金錢交易。另外亦都希望小朋友可以學習合理判斷、交換金錢及金錢運用~
 
當然係未玩之前我地可以睇返個遊戲細則啦~
 
雖然都係叫大富翁,不過就以森林名都市作背景,透過遊戲任務,照指令完成之後,就可以得到金錢或指定物品,最快完成就勝出。其實玩法都真係好簡單,一局都大約半鐘就完成啦!

遊戲棋盤分別可以引申三個唔同任務,多元化就最啱小朋友啦~ 
 
每位參加者都可以擁有一個小背包,目的就係要記錄儲齊達到目標,以及交換物品或購買物品嘅數量~
 
 
仲有非常重要嘅道具同禮物卡啦~
 
當然唔少得非常重要嘅錢錢啦~
 
其實都真係好易玩,擲骰仔之後就可以行前,去到所屬格仔就可以得到所指嘅道具卡~
 
小朋友可以係玩樂中訓練思考,體驗購買樂趣同埋以物易物方法。從中可以令小朋友冷靜處理消費判斷,做個聰明理財高手之餘,又可以嬴得那一份滿足感~
 
我覺得最攪笑就係禮物卡會有唔同嘅指令,只要照指令完成動作就可以額外道具卡,咁又可以快一啲集齊所需用品啦~ 

有得玩桌上遊戲,仲要係佢最鐘意嘅買賣題材,佢又點會唔鐘意,每日做完功課都要我陪佢玩一陣添~  
有得玩又學到嘢,又真係唔錯呀!依定DR-Max俾左個小優惠小小豬嘅朋友仔,只需$1980(原價$4,980) 就可以買到《理財小博士》,而且仲係有專人運送到你地屋企,如果有興趣朋友可以facebook inbox,等我將有關資料交俾負責人,之後出版商就會同你地聯絡啦!



https://www.facebook.com/kinseymama/ 

沒有留言:

發佈留言