2017年4月12日星期三

【腸胃小分享】康維他奇異果腸道健康咀嚼片

11 APRIL 2017(TUE)

我自己一向腸胃都唔係咁好,加上多肉少菜又睡眠休息不足(其實我真係好忙呀...晚晚夜麻麻地未做晒嘢),所以就引起很多唔同嘅腸道疾病。

剛好係依個時候收到康維他送嚟嘅奇異果腸道健康咀嚼片,就得我試下對腸胃有冇幫助啦~
 

康維他相信好多朋友都唔陌生,因為佢都有好多唔同種類嘅健康產品俾各位大小朋友,今次我試用就係佢地最新推出奇異果腸道健康咀嚼片,由新西蘭綠奇異果提煉,每粒含有575毫克奇異果精華(Zyactinase)。有助排便、減少腹脹及胃氣 同埋幫助消化當中亦不含人工色素或防腐劑,所以都可以放心服用~
 
奇異果腸道健康咀嚼片是一種天然的腸道健康補充劑,合適那些經常出現消化系統有不舒適的人仕經常食用。奇異果精華內蘊含益生元,消化酶及提供膳食纖維,能溫和地促進腸道健康~
每日用膳前食用咀嚼片3片就可以啦~
 
其實入口都冇乜特別,只係好似平時我地食嘅普通硬粒咁(哈哈哈...我就係鐘意依個口感),食落仲會有少少奇異果味道呀~ 
 
暫時我都只係服用左一星期,都仍然未有什麼特別嘅感覺,不過最明顯就係胃氣少左啲啲,唔會成日谷住谷住個胃呀!






**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**https://www.facebook.com/kinseymama/
 

沒有留言:

發佈留言