2017年4月25日星期二

【睇圖書學理財】理財小博士

24 APRIL 2017(MON)

早前小小豬收到DR.MAX送俾佢嘅《理財小博士》教材,依個一向愛數字嘅小小豬都不知幾鐘意,依家佢一有時間都會拎圖書嚟佢,佢話要快快手學識晒所有理財觀念呀~
 
《理財小博士》分為八大領域組成(交換與金錢/如何消費/金錢的運用/貿易與社會/擬定計劃/工作與職業/經營管理/領導特質),每一個故事都會有一個主題,從而帶出金錢與理財概念!

每個小故事都係簡接將金錢概念及信息傳遞給小朋友,教導小朋友要好好運用金錢之外,仲要學習善用現在擁有嘅資源,學習社區貿易等,總之與管理理材有關嘅,都會提及到

就以這本 "小麗的聖誕禮物" 為例~
 
以一個聖誕節為主題,從而引申令小朋友明白學習不同嘅付款方式~ 
 
圖書內容都好簡單易明,所用嘅字詞都唔算太深,而且插圖都唔錯字體都算大,所以基本上小小豬可以全程自己睇~
 
每一本圖書係故事之後,都會有啲現實生活中嘅實際例子,等大小朋友可以融入生活中~ 
 
睇完圖書了解左個故事之後我家考理財小教室(即係家長指引),等我地家長可以用最佳方法同小朋友作理材講解,加深對理財嘅認知,咁就一定唔怕解釋錯啦~
   
最後仲可以俾小朋友做一啲與故事有關嘅小練習,話就話係練習,不過其實都係啲小遊戲,等小朋友透過小遊戲加深對理財嘅認知,同埋明唔明白故事嘅主意~
 
我個人真係覺得唔錯,單以圖書為例,佢地真係簡單易明,小小豬自己都可以睇得明白故事當中道理,而且仲可以應用係生活之上,有部分概念佢都可以憑故事中的主題明白當中道理,所以小小豬都話要快快手睇晒咁多本圖書學晒所有金錢與理財概念。(佢咁肯自學我當然係支持啦!)


依定DR-Max俾左個小優惠小小豬嘅朋友仔,只需$1980(原價$4,980) 就可以買到《理財小博士》,而且仲係有專人運送到你地屋企,如果有興趣朋友可以facebook inbox,等我將有關資料交俾負責人,之後出版商就會同你地聯絡啦



https://www.facebook.com/kinseymama/ 



 

沒有留言:

發佈留言