2017年4月18日星期二

【集圖書遊戲教學於一身】理財小博士

18 APRIL 2017(TUE)

小小豬一向都對數學都好熱愛兼敏感,所以一般同數字有關嘅活動佢都非常感興趣,而且仲會好深入研究,有時我買餸佢仲快過我計要俾幾錢。我今次收到DR.MAX送倖小小豬嘅《理財小博士》教材,真係可以話啱晒佢呀~

坦白講我對DR.MAX其實認適都唔太深,不過當我同佢地負責人傾談時,原來小小豬到依家都好鐘意玩嘅Playing Maths都係出自佢地公司(按此重溫)。之後我家教育部部長(即係老公)提及時,原來佢上次經親子頭條訂左一套好抵嘅英文圖書,佢上去提取貨品時都見過依套《理財小博士》,佢望過都話唔錯,仲叫我留意等大特價時入手一套添(哈哈哈...依家師奶仔嘅我又可以慳少少呀)!

老公話小小豬做左小一生之後,對金錢概念都應該有多返少少正確認識,唔可以維持買餸計價錢,要有理財觀念呀! 

成套《理財小博士》教材都好豐富,首先就有45本圖書~
 
《理財小博士》分為八大領域組成(交換與金錢/如何消費/金錢的運用/貿易與社會/擬定計劃/工作與職業/經營管理/領導特質),每一個故事都會有一個主題,從而帶出金錢與理財概念~
 
其實每本圖書嘅內容都好好簡單易明,而且插圖都唔錯字體都算大,所以基本上小小豬可以全程自己睇~
 
每一本圖書係故事之後,都會有啲現實生活中嘅實際例子,等大小朋友可以融入生活中~ 
 
每個小故事都係簡接將金錢概念及信息傳遞給小朋友,教導小朋友要好好運用金錢之外,仲要學習善用現在擁有嘅資源,學習社區貿易等,總之與管理理材有關嘅,都會提及到~

除左圖書之外,仲有45個故事嘅廣東話版CD,有需要時可以播俾小朋友聽,等佢地自學呀(雖然小小豬都係話鐘意聽DADDY講故事多啲....哈哈哈)~
 
仲有一套附加練習,既可以等家長知道點可以用最佳方法同小朋友作理材講解,又會有小遊戲等小朋友加深對理財嘅認知,其實都真係唔錯哦~
 
最後就當然唔可以少得從遊戲中學習嘅理財大富翁,桌上遊戲一向都係我家熱愛活動,所以小小豬都已經急不及待要玩啦。不過...我就要佢學多少少理財知識先俾佢玩,因為唔可以未學行先學走嘛(等我遲少少再同大家分享小小豬玩樂過程啦)~
 
其實唔係因為今次係試用所以我就話依套教材好(我一向都係好就好....唔好就唔好...如實同大家分享),我個人真係覺得唔錯,單以圖書為例,佢地真係簡單易明,小小豬自己都可以睇得明白故事當中道理,而且仲可以應用係生活之上,有時唔上係數字上,有部分概念佢都可以明白。我唔敢講全部都係因為睇左依套教材學返嚟,不過都應該唔多唔少有點幫助啦! 

依定DR-Max俾左個小優惠小小豬嘅朋友仔,只需$1980(原價$4,980) 就可以買到《理財小博士》,而且仲係有專人運送到你地屋企,如果有興趣朋友可以facebook inbox,等我將有關資料交俾負責人,之後出版商就會同你地聯絡啦



https://www.facebook.com/kinseymama/ 

沒有留言:

發佈留言