2016年10月31日星期一

【產品試用】CRISTAL蒸焗爐@泰式焗烏頭

31 OCTOBER 2016(MON)

就來又聖誕節,謝謝朋友送來我家的大禮物,實不相瞞我恨左擁有一部蒸焗爐好耐,今次收到CRISTAL嘅蒸焗爐,我嘅開心程度絕對係爆燈呀~

一直想擁有一個蒸焗爐,係因為一机多用可以纯蒸、純焗、蒸+焗, 又慳位。我鍾意整下曲奇、蛋糕依啲焗嘅食品,雖然屋企光波爐都可以做到,不過始終控制火喉上都唔係咁好。加上我部光波爐都係細SIZE,好多時都要開幾次爐先夠焗,唔多唔少都幾唔節省能源,所以就好想入手一部蒸焗爐,可以一次過滿足我晒我嘅要求。不過由於屋企地方有限,加上原有的又仍然可以運作,所以一直都只得個恨字。終於可以趁今次試用機會,等我有藉口擁有了。

Cristal係一個意大利品牌,佢地都有好多唔同大小嘅家用電器,依個蒸焗爐就係佢地其中一個重點產品啦~
 
蒸焗爐其實就係集蒸和焗於一身,纯蒸煮食可以按食材來選擇不同的蒸氣和溫度,Keep住食材的水分和營養,蒸焗出Juicy好味道。而且利用蒸氣加熱原理,當中沒有無微波功能,所以煮食過程就係更加健康呀!

跟機有食物盤、接油盤及網架,以用作唔同烹煮所需~ 
 
另外仲附有隔熱手套、清洗用嘅吸水海綿及食譜,好貼心呢~
 
機身容量都好大,可以將食物分3層蒸煮,省時又方便。而且內膽為不銹鋼,清潔都非常方便呢~
 
以蒸氣加熱原理,當中水當然是非常重要,所以有特大嘅水箱盛裝用嚟產生蒸氣嘅水~
 
只要烹調前將水注滿至最大刻度處,就可以開始使用蒸氣爐了~ 
 
內有15款預設烹調模式,功能包括普通蒸氣、燒烤、熱風對流、高溫蒸焗、預約時間煮食、殺菌、解凍及保溫。普通蒸氣最高溫度為110C,燒烤為200C,真係可以話焗、烘、烤、蒸、炆、燉樣樣皆能。獨有高級熱風對流系統,多功能烤焗對風對流,上下低火兼容,且溫度平均,有效鎖住食物肉汁,輕鬆做出外脆內軟的效果。而噴注式蒸氣設計可以連續蒸煮,更無需加水;加上噴注式蒸氣設計,避免食物表面被水沾濕而影響口感~ 
 
有個新爐就當然要即刻開工,所以就整我想食好耐嘅泰式焗烏頭啦(因為之前個光波爐太細了,放唔到條魚入去...哈哈哈)!

材料有烏頭1條、香茅2條、青檸2個、錫紙1張~
 
先將半個青檸揸汁~ 
 
然後加入各兩茶匙嘅生抽、魚露、麻油、雞粉、鹽、胡椒粉及香茅碎~
 
烏頭洗淨後加入醃料醃最少30分鐘~ 
 
餘下的青檸切片及香茅切段~ 
 
於錫紙上放一半的青檸片及香茅段~ 
 
再將醃好的烏頭放上,然後放上餘下的青檸片及香茅段~
 
將錫紙包好放入焗爐~ 
 
由於係輕觸式旋鈕控制,所以小小豬都可以幫手呀(當然我有係旁邊睇住佢啦)~ 
 
用200C焗25分鐘~
 
食得啦...雖然我用燒烤功能,不過個效果又真係唔錯,帶有少少烤嘅味道,但魚肉都冇烤到乾乾的,仲非常Juicy呀~
 
可能有朋友仔都會擔心佢嘅輕觸式旋鈕控制,咁不小心嘅大小朋友咪好易開著部機?咁又唔洗驚,因為佢地有童鎖功能,只要按住"確定"3秒,就會開啟童鎖,就唔洗驚大小朋友會唔小心啦~
 
依家有左依個新玩具,我又可以整多啲唔同種類嘅餸菜,既可以滿足我家兩位老細,又可以提升我BB班嗁廚藝,所以都真係要密密用先得呀!


More information :
Website:www.gtgroup.com.hk




**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言