2016年10月14日星期五

【飯後歎一歎】初嘗抹茶館

13 OCTOBER 2016(THU)

今晚約左朋友去九龍灣食飯,路經抹茶館竟然唔使排隊,見小小豬默書又攞到滿分,所以就獎勵齊齊入去食雪糕做甜品啦~
 
依隻為食豬,未坐定定就已經諗定要食咩啦~ 

 
我之前都已經好想嚟試,因為聽朋友講佢既綠茶雪糕係好好味,不過每次行過見到都大排長龍,終於係今日無預期之下,可以試到啦~
 
小小豬叫左一個牛奶雪糕甜筒,我覺得牛奶味係唔錯,好香濃之餘又夠滑身。不過我略嫌佢個雪糕筒比較淋身,食唔到好脆嗰個雪糕筒口感,所以扣少少分啦~ 
 
我就當然係食佢最出名嘅抹茶雪糕啦(唔好意思唔記得咗佢個全名……哈哈)~
 
依為食豬又嚟啦,睇咗我雪糕上面嗰啲生果~ 
 
佢個抹茶味都幾香濃,而且入口都冇啲苦澀味,再加埋啲紅豆蓉一齊食,兩者都好夾味道唔錯。不過我個人就比較鍾意白玉丸子, 煙煙韌韌好好食呀~ 
 
由於時間關係(第二朝要返學係唔可以去太夜㗎),所以都唔可以慢慢歎, 其實我仲好想試佢嗰一個日式甜點便當, 唯有留返下一次再嚟試啦!


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言