2016年10月11日星期二

【芝士控必食】The Spaghetti House 意粉屋黃金「芝」鍋試食會

11 OCTOBER 2016(TUE)

謝謝The Spaghetti House邀請,今個下午有機會優先試食今季限定推出嘅「極致黃金芝士火 鍋」,對於我依個芝士控嚟講即刻心心眼,大飽口福之餘仲可以為平日忙碌生活充充電真係十級興奮呀~

由10月18日起,意粉屋將會推出季節限定 – 黃金「芝」鍋,分別以「經典黃金芝士火鍋」、「特級黃金芝士火鍋」 及「極致黃金芝士火鍋」三款芝士火鍋,呈獻升級「芝」味。

今次仲請到國際名廚Stanley Wong設計菜式,製造誘人的「芝」味驚喜,所以今日就由Stanley為我地講解芝士火鍋最佳配搭食法~
 
黃金「芝」鍋最大重點就一定係芝士,今年意粉屋總共以四款經典芝士為火鍋汁的基礎,除左意大利Mozzarella、Parmesan及瑞士Emmental芝士,今次特別加入了產自法國汝拉山脈24 個月熟成康堤芝士,將芝味層次提升到新高度~
 
我都有即場食過依個24個月康堤芝士,佢個味道又真係比其他芝士有啲唔同,帶有點點嘅海鹽鮮味,而且有又好濃郁奶香,最重要係入口一啲都唔膩呀~ 
 
之後Stanley就教我地利用「幻彩三色滋味醬」,食出四種唔同嘅芝味。第一步就係熟成芝味,透過法包、薯條及新鮮蔬菜蘸上芝士汁,突出芝士甘香嘅原味~
 
第二步就係滋味紅醬,即意大利番茄香草紅醬。將滋味紅醬倒入芝鍋,濃稠嘅醬汁將鍋底變成微橙紅色。酸甜開胃紅醬與香濃芝士汁混合,就可以充分帶出海鮮嘅鮮甜~ 
 
第三步就係滋味綠醬,即意大利香草綠醬,係由磨碎松子仁與香蒜及BASIL香草慢煮而成。香草嘅清新再加上微酸番茄味道,就可以更加豐富味道嘅層次,令肉味更加惹味~ 
 
後一步就係滋味橙醬,就係磨碎蒜頭、辣椒、與巴馬臣芝士慢火烹調而成,再加入烤過嘅橙紅椒一同打混至滑身。依個時候嘅芝士鍋就集合了酸甜、清新、香辣三重滋味,依個醬汁用嚟配手造菠菜意大利麵,就係最夾呀~
 
聽左咁耐都真係聽到我心郁郁,不過未開始食之前就先嚟一杯薄荷冰涼特飲,超新濃嘅薄荷葉再上上青檸汁,真係好啱我口味呀~ 
 
先嚟前菜 - 法國康堤熟成芝士拼盤,以法國24個月康堤熟成芝士、意大利風乾火腿、蘇格蘭煙三文魚同埋鮮果~ 
 
真係極度推介依個24個月康堤熟成芝士,完全係成個前菜嘅焦點,講到依點我真係有點唔好意思,因為我密密食,食左好多粒,因為好味都唔停得口呀

重頭節目終於都嚟到,我地嘅「極致黃金芝士火鍋」可以食啦~
 
好豐富嘅配料,紐西蘭牛肉丸、炭燒甜粟米、車厘茄、法包粒、北海道帶子(刺身級)、美國辣味燒烤腸、鮮白菌、脆薯條、意大利菠菜麵~
 
仲有紐西蘭特級肉眼~
 
幻彩三色滋味醬~ 
 
我唔客氣開餐啦,先嚟一個原味芝士,超香嘅芝士味再配上法包及粟米真係好好食,不過我個人就強列推介配薯條食,估唔到芝士同薯條一齊食係咁正呀~ 
 
之後我地就加入滋味紅醬,初時都好擔心個味會好怪怪,但估佢唔到個番茄香草加埋芝士又幾夾,兩者唔會搶大家嘅味,用嚟食帶子又真係特別鮮甜呀~
 
跟住我地就加香草綠醬食肉類,我個人就係最鐘意依個味,入口帶少少香草味,食落又有點點蕃茄味,所以特別吸引我呀~
 
最後就加埋橙醬食菠菜麵~
 
不過可能因為我地加完橙醬之後,店員為我地加添芝士汁,所以依個橙醬汁我地就試唔清個味呀~ 
 
最後食埋個蘋果片,清清個喉嚨就真係滿足晒呀~ 
 
今日真係極度滿足,我依個芝士控真係完全失控食唔停口,睇嚟我又肥多兩磅了。雖然真係極度邪惡,但又真心覺得好食,所以我應該會再嚟ENCORE,到時帶埋為食小小豬嚟齊齊食先得! 


More Information
Website:http://www.spaghettihouse.com/
Facebook:https://www.facebook.com/TheSpaghettiHouse




**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言