2016年10月3日星期一

【YUMMY YUMMY】麵屋武藏

2 OCTOBER 2016(SUN)

我地去海濱公園玩完之後,就向APM出發,因為我哋去行街兼食晚餐。問小小豬想食咩佢竟然話想食拉麵,所以我地就嚟咗麵屋武藏呀~
APM看似有好多食肆, 但啱我地三口子嘅口味唔算多, 一諗起要食拉麵,就總會諗起依間麵屋武藏~

 
其實小小豬最終目的都唔係為啲拉麵,佢只係鍾意飲依個巨峰提子如果特飲,我就飲蘋果特飲啦~

小小豬嘅至愛莫過於依一個白湯豚肉拉麵, 湯底係白麵豉湯, 一啖湯一啖彈牙嘅麵一齊食,小小豬話敢食係最好味喎~
 
我嘅黑武士豚肉片拉麵,其實就即係黑蒜湯底拉麵, 佢個味真係幾特別,好香嘅黑蒜味帶有少少微辣, 絕對值得向大家推介呀~
老公食嘅高菜叉燒拉麵,以炒飯嚟講都算唔錯,因為唔算好多油,若然叉燒粒多返啲, 咁應該會加番多啲分~
 
啲食物都唔錯,不過最令我驚喜嘅就係佢嗰一杯免費嘅茶。一問之下,原來依一杯係日式麥茶,佢有好香濃嘅麥味又好清新,真係令我好回味。唔知邊度有得買麥茶飲呢?等我可以喺屋企都沖嚟飲呀!(如果大家知道嘅話請你通知我吖)


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言