2015年9月7日星期一

暑假總要入嚟迪迪尼

25 AUGUST 2015(TUE)

等到差唔多暑假尾,終於搵到一個時間可以入迪迪尼大玩特玩。大大話話都有成三個月冇入嚟小小豬仲唔開心到跳起啦~
Picture

往年暑期我同小小豬都總係會入迪迪尼玩幾次,不過今年俾DADDY安排左要去上暑期班,雖然都只係每日一堂一小時,但我又唔想趕嚟趕去咁玩,所以就等啲課堂完晒,先入嚟暢快咁玩啦! 

入到嚟就差唔多睇巡遊,所以我地就搵個靚位等下先啦~
Picture
Picture

其實每次嚟睇巡遊都係指定動作,睇到睇到熟晒,但係都唔明白黠解每次小小豬都仲係睇到咁興奮又入神,或者依啲就係小朋友可愛之處啦~
PicturePicture
PicturePicture

一聽到某一段音樂,小小豬就自動自覺咁起身~
Picture

因為佢要跟哥哥姐姐去跳舞,好在今日都唔算多人,所以小小豬都可以出到去玩,因為佢睇巡遊都係為左依個Happy Moment呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

睇完巡遊當然又係去指定活動,掛隊入去睇小小世界啦~
Picture

之後我地慢慢行...慢慢行~
Picture

行去排隊玩飛碟,不過估唔到一個小小飛碟遊戲都要掛30分鐘,好在依半個鐘小小豬都好乖乖咁排,仲成日扮晒古靈精怪樣俾我影,等我打發啲時間~
PicturePicture
PicturePicture

接住我地兩母子就做左入迪迪尼嘅第一次,就係入餐廳撐枱腳啦~
Picture

真係實不相暪,我入左迪迪尼玩咁多年,都係第一次入依間餐廳一於趁就係生日豪一豪佢,同小小豬入去食個小食休息下啦~
Picture

依隻熱情豬一見到服務姐姐就拖住去搵位啦~
Picture

第一次入嚟小小豬都勁興奮哦~
Picture

成間餐廳個環境都好舒服,同埋好靚呀~
PicturePicturePicture

睇下食咩先最後我地ORDER左一杯凍飲同一份雪糕~Picture

開餐啦~
Picture

先嚟我嘅DUFFY朱古力特飲~
Picture

朱古力當然冇小小豬份,不過佢主動要影相(其實係佢睇中左那條蛋卷就真)~
Picture

之後就到小小豬嘅雪糕了(個名唔記得左)~
Picture

Picture

有三球雪糕~
Picture

仲有少少芒果同一粒馬卡龍,粒DUFFY馬卡龍又真係唔錯,唔會好甜,一粒真係唔夠喉~
Picture

雪糕唔洗我講,睇小小豬個食相就知有幾好食啦~
PicturePicturePicture

都算依隻豬有少少良心,雪糕上嘅朱古力都俾我食~Picture

雖然只係簡簡單單兩樣嘢食就已經二百幾蚊,老實講又真係貴左啲啲。不過,其實個環境都好舒服,所以間唔中豪一次半次啦!

食飽飽就去玩啦,上幾次入園都冇玩水,今次終於有得玩啦!依隻豬仔為玩水都人做足準備,要我帶埋拖鞋入園。唉...又要我拎多一樣嘢就真,不過見隻豬仔玩得咁開心,麻煩少少都值呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

換好晒衫之後,我地就繼續去玩,路過見到哥哥畫,小小豬又睇埋一份啦~
PicturePicture

原本打算玩彈弓狗,不過勁多人,排起碼排90分鐘,所以都係路過影相算~
PicturePicture

最後去左玩迷離莊園,上幾次玩小小豬都好ENJOY,點知今次竟然驚,全程捉到我實~
Picture

原本我地打算快快手去食完晚餐之後去睇夜晚巡遊,點知行到去彈弓狗見冇人,所以最後小小豬就放棄睇巡遊,玩返轉先~
Picture

就係依個時候,老公放工入到嚟,就係佢等我地玩彈弓狗時,佢一個人走左去玩沖天車。平日叫佢陪我玩就唔肯,自己一個就走去玩,真係激C我呀~
Picture

老公嚟到我就輕鬆晒,因為小小豬玩咩都要DADDY陪嘛~
PicturePicturePicture

唔覺唔覺都玩左六個鐘先走,我地邊行邊走睇煙花啦~
PicturePicture

今日全日都陪小小豬玩,就連搵公仔影相都冇,唔好話去FROZEN VILLAGE坦白講,每一次入迪迪尼其實我地都係做埋同一樣嘢,玩都係玩相同嘅GAME,雖然看似有點悶,不過見小小豬每次入嚟都玩得咁開心,加埋佢依個迪迪尼控媽咪,所以嚟幾多次我都唔覺悶呀

沒有留言:

發佈留言