2015年9月9日星期三

我的快樂生日:開心打邊爐

26 AUGUST 2015(WED)

係海洋公園玩左大半日,玩到都攰攰地,所以係時候要去醫肚。生日就有少少大晒,所以老公就帶我去做我至愛嘅嘢,就係去打邊爐啦~
Picture

其實上嗰幾次嚟apm我都已經好想入嚟打邊爐,不過次次行嚟都勁多人,要排隊食嘢就一定唔啱我地。今日早嚟到又唔洗排,當然即刻入去食啦~
Picture

我地今日豪豪地,叫左個海鮮邊爐餐~
Picture

啲食物都算幾新鮮,整體上都唔哦~
PicturePicturePicture

我地套餐仲包飲品同糖水任食任飲添~
PicturePicture

當然唔少得添醬區,種類都好多呀~
PicturePicture

嘩哈哈...開餐了,依個小小豬都不知幾興奮,仲開心過我呀~
Picture

真係唔好睇少依個套餐,嗰一個海鮮盤,都算總類多之餘佢嘅分量都唔少我地三個人食都飽飽咁離開,超級滿足呀

生日點都要吹下蠟燭啦不過係海洋公園玩左成日之後去食我至愛嘅邊爐宴冇晒蛋糕買啦

最後....老公用原盒雪糕扮偽雪糕蛋糕送俾我咁都叫可以吹蠟燭許個願啦~
Picture
Picture

仲有一件超攪笑事話說今日食午餐時我問小小豬送咩生日禮物俾我佢諗左好耐(好認真MODE)佢就話不如我送封利是俾你我生日公公都係送利是俾我啦

就係咁...返到屋企就問DADDY拎利是封仲係佢個DUFFY包包好"豪"地拎左一張十蚊放入利是送俾我。見到依個情景都唔知好嬲定好笑,不過都係小小豬嘅心意,所以依封利是真係要好好KEEP起呀...哈哈哈~
Picture

我嘅N歲生日就咁就過左,其實我對生日都慢慢冇感覺,只係多左一日去玩嘅機會。其實....只要生活過得開心,日日都係生日啦

沒有留言:

發佈留言