2015年9月2日星期三

開心暢玩在石澳

23 AUGUST 2015(SUN)

原本今日打算一行八人齊齊去海洋公園玩夏水禮,點知勁塞車之餘停車場又冇晒位,最後唯有一改行程,去石澳玩水啦!

不過,依隻懶玩豬狂歡程度有增冇減,佢都不知幾興奮呀~
Picture

今日可能係勁好天氣,所以就算係石澳都係勁多人,好唔容易先搵到個基地位置

先嚟身玩下沙先~
PicturePicturePicture

玩左一陣就已經急不及待要去玩水拎住兩個桶仔加埋心口個勇字就走出去玩,仲越行越出,真係俾佢嚇C呀~
PicturePicturePicture

今日真係好在嘉汶表妹同細路在場,有佢地著埋泳衣陪住小小豬玩先可以咁開心,依隻豬仔成日捉住表姨玩跳浪,真係都唔知點解佢可以咁大膽呀~
Picture

哈哈哈...其實我今日都用左山狗(即係防水嗰啲攝錄機),我睇返啲片段都覺得佢地玩得係勁開心不過,佢地唔太方便出鏡,所以留俾我自已珍藏啦

來來回回玩下沙又玩下水,依隻豬真係可以話玩到忘我,唔捨得走呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

依隻醒目豬最後出動公公力量,係佢好努力游說下,終於都可以玩多十五分鐘先走呀~
Picture

雖然我地只係玩左兩個幾鐘,不過依段時間又真係玩得好開心,因為最開心莫過於一家人開開心心咁去玩

小小豬真係一個好幸福嘅小朋友基本上今日所有人都係陪佢嚟玩姨姨就買沙灘蓆俾佢坐,表姨怕佢晒就借太陽傘俾佢用,舅父直頭衫都未換就同佢落水玩所有屋企人都對佢萬千寵愛,真係要叫小小豬好好好珍惜依一份愛呀

沒有留言:

發佈留言