2015年9月21日星期一

細路佔領廚房日

12 SEPTEMBER 2015(SAT)

今日唔知大家有冇留意蘋果日報嘅網站呢?有冇留意到其中一則報導見到小小豬呢~
Picture

哈哈哈...早幾日得到蘋果日報果籽記者姐姐邀請,小小豬參與一個任務,就係去佔領廚房啦

其實每年9月13日都係細路佔領廚房日(Kids Take Over The Kitchen Day),該節日由美國的兒童及青少年廚藝學院Young Chefs Academy(YCA)發起,鼓勵小朋友在這天為家人親自下廚

其實當收到依個小任務時,我都15/16考慮左一陣,雖然一向都有同小小豬親子廚房,依家佢都可以話都幾叻仔,好多步驟講一次就可以去完成。不過....要係陌生人(雖然都曾經見過記者姐姐一次)面前整兼拍片,都好驚到時依隻百厭豬攪攪陣,整到一鑊泡就大件事

不過細心想(老公又不停同我輔導),我要對小小豬有信心先得,佢平日都做到,到時應該唔會有咩問題。再加上依種機會真係好難得問小小豬佢又扮醒話:『冇問題啦...我會檀嘢食俾姐姐食』所以就膽粗粗同小小豬接受小任務啦

不過....答應左都有功夫做,就係要執下間屋,我地兩公婆就用左兩晚好勤力地大掃除

今次小小豬整麵包PIZZA,其實都真係好簡單,所以基本上全程都係佢自己做,我只係事前教佢一次,整嘅時候係旁邊提小小。好在....成個過程都算順利,小小豬表現都叫幾好,製成品都唔錯呀~
Picture

哈哈哈...條片又真係幾攪笑呀~

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/supplement/20150912/54193554

經過今次嘅小任務,小小豬好似對整嘢食興趣又大左,成日都問我幾時再整嘢食,又會主動提意我整噂咩,最攪笑就係叫我係佢煮嘅時候拍片,之後播返俾佢睇....真係俾佢笑C呀

沒有留言:

發佈留言