2015年7月17日星期五

活動:We嘩!充氣嘉年華@愉景新城「小小建築師」

5 JULY 2015(SUN)

原本今日我地有一個好好玩嘅節目,就係應邀去參加We嘩!充氣嘉年華@愉景新城嘅「小小建築師」試玩會。不過好唔好彩小小豬突然又再發燒,最後當然係冇去玩,留係屋企休息啦~
Picture

雖然我地冇去參加到試玩會,不過公關姐姐好細心,佢安排左小小豬係公開活動時可以再嚟玩,真係超級感動,多謝We嘩!充氣嘉年華一直都咁愛錫小小豬呀

其實今次有別於過往嘅We嘩!充氣嘉年華,因為今次以多元智能元素的「小小建築師」為主題,總遊樂空間超過二萬尺,戶外及室內設有六大好玩區域,十多款體驗及遊戲項目,適合3歲至12歲的小朋友參與,係今個夏天全港最大型的充氣嘉年華。

我睇過有關介紹,多款全球最新首次來港嘅遊戲,我見就真係好吸引,我估到時小小豬一定會玩到傻左咁呀

We嘩!掘掘樂 - 掘泥機由外觀到操作都依照真機仿製,可以比小朋友親身感受下操控嘅滋味,挖泥機分兩支操縱桿控制轉向,以液壓系統作出伸縮、升降及以鐵鏟挖掘至卸下等指令,可以訓練手部肌肉控制,話唔定可以啟發小朋友做建築師嘅興趣添

We嘩!地質公園 - 引入美國最新研發嘅地質探索互動體感遊戲,小朋友只需在沙堆上隨意砌出不同形狀,經感應掃描後,系統同步將聳山峻嶺及河流等地形投射在沙堆上,可以認識自然環境及增加地理知識,開發小朋友係科學領域上嘅潛能。

小小工程師 - 小朋友喺高達9米嘅「運輸帶」滑梯俯衝至地面,絕對需要運用到全身的肌肉,更可以藉以訓練手腳協調,全面提升肢體動覺智能。

其實都唔止依幾樣新遊戲,等我地去玩完之後再同大家分享啦!

 今次愉景新城「小小建築師」主題樂園,仲推出左團購優惠,有興趣朋友都可以click入去睇下,買定飛到時就可以盡情咁玩啦~> https://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/265150

 

More information :
主題 :
We嘩!充氣嘉年華 - 愉景新城「小小建築師」
日期 :
2015年7月24日(星期五)至8月16日(星期日)
地址 :
愉景新城 (荃灣地鐵站A3出口)
時間 :
上午11時至下午7時

 

Website: www.wewaland.com
Facebook:https://www.facebook.com/WeWaLand

 

 

 

沒有留言:

發佈留言