2015年7月1日星期三

解熱袪濕茶

22 JUNE 2015(MON)

明知一粒荔枝三把火,食少少就好啦,點知返奶奶屋企做節時見啲荔枝好味就越食越多

終於貪食之過,食完之後即晚就已經FEEL到牙肉痛,再過多一日仲連食嘢都痛,所以即刻要煲返個清熱去濕茶,解解毒先得~
Picture

其實原本我都只係打算簡簡單單咁煲夏桑菊嚟清下熱氣,後來藥材店職員知道我嘅狀況之後,佢就介紹左我煲依一款涼茶,話效果仲好添,所以我就執一份材料返屋企煲啦

材料只係需要夏枯草白芍云苓白朮甘草竹葉及適量片糖。份量方面你同藥材店職員講大約幾多人飲用,佢就會幫你執份量啦~
Picture

將所有藥材浸洗備用~
Picture

於煲內準備8碗水份量,然後加入藥材~
Picture

待水滾後用慢火煲約30分鐘~
Picture

最後加入片糖再煲多15分鐘~ Picture

大約煲埋有約5杯左右份量待涼入樽放在雪櫃,因為雪凍左好飲好多呀~

Picture

依個涼茶真係要推介俾愛好荔枝嘅朋友,因為我飲左兩杯之後,牙肉真係冇咁痛,同埋個人又真係好似冇咁燥燥的,所以真係要推介依個涼茶俾愛好荔枝嘅朋友,咁就可以繼續食又唔洗怕好猛火啦

溫馨提示:藥材依方面都係好因應個人體質,所以記得煲之前了解下自己,或者問下相熟藥材店職員,依個藥方啱唔啱飲呀

 

沒有留言:

發佈留言