2015年7月21日星期二

Ultraheroes Live Show Tour 2015優先場

8 JULY 2015(WED)

感謝Ultraheroes Live Show Tour嘅邀請,可以優先試玩佢地係亞洲國際博覽館舉行嘅「ULTRA HEROES ACROBATTLE LIVE IN HONG KONG 2015」見唔見到我呀...係個月亮前面嗰粒人仔就係我嚟呀~
Picture

唔經唔覺原來超人由1966年初登場至今,已組接近50年歷史為左慶祝依件此盛事,ULTRAMAN日本團隊連同香港嘅主辦機構係7月9 日至12日於亞洲國際博覽館舉辦「ULTRA HEROES ACROBATTLE LIVE IN HONG KONG 2015」~
Picture

坦白講,我都唔算係超人FANS,不過知道場內除了有互動遊樂場、主題展覽同埋好多影相位之外,仲有真人舞台劇睇,所以貪玩的我當然要嚟玩下啦

其實原本我係勁想帶埋小小豬嚟一齊玩,不過由於小小豬仲未放暑假,加上老公又驚玩得夜第二日冇精神,所以只好我自已嚟玩啦!(都係啦....其實我玩嘅時候都真係好掛住小小豬呀)

由於今日係傳媒優先場,所以都幾多人呀~
Picture

第一個主題展覽區就係展示左歷年超人同怪獸,其實....我只係識幾個呀~
Picture
PicturePicturePicture

之後就到超人戲服展區~
Picture
Picture

仲有一啲超人相關模型展出呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

嚟到我至愛嘅其中一個部分,就係四個大班超人打怪獸場景呀~
PicturePicturePicturePicture

點解我鐘意?咪就係可以行入場景入面,同超人一齊打怪獸呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

另一個影相點,當然係7米高的巨型超人七星俠兒子超人ZERO及黑暗超人貝利亞,真係好壯觀呀!我地仲可以從佈景版後上樓梯,企係兩位超人之間影相呀~
Picture

場內仲有一個超巨型夾公仔機,只要將夾到啲波波,就可以因應波波內嘅指示,得到所屬禮物一份呀~
PicturePicture

另外仲有幾個唔同種類嘅模擬遊戲,可以打怪獸或者扮超人呀~
PicturePicturePicture

會場內仲有好多大班充氣設施,可以俾小朋友放電呀(見到依個位置,真係勁想小小豬係現場,佢一定勁開心呀)~
PicturePicturePicture

我另一至愛點又出現,因為有好多Q版公仔俾影相呀~
PicturePicture

雖然啲小超人同上次係銅鑼灣影嘅都好似差唔多,不過啲超人真係好可愛,我當然係不停影....影....影啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

哈哈哈...仲有即影即有相影添呀~
PicturePicture

由於今日係優先場,所以一班舞台劇演員出嚟同大家見下面~
PicturePicture

嚟到依個時候,我地就趕去HALL 10,因為要去睇LIVE SHOW呀~
Picture

這個真人舞台劇係日本境外首度公演,故事以邪惡的超人貝利亞與超人家族對抗為故事中心,配合逼真的舞台場景和特效,加入全新嘅3D Projection Mapping 技術,令在場大小朋友都更能感受到ULTRA HEROES嘅正義力量~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

Picture

作為一個唔係忠實FANS嚟講,我都覺得整個SKOW係好吸引,真係睇到我唔覺唔覺咁快就一個鐘......完啦

睇見台上嘅超人好落力咁打怪獸,做出一連串高難度動作,真係唔可以唔拍多幾下掌聲嚟支持佢地

完場後,我仲去左集郵,同三個超人影相呀(貪心少少的我心諗:如果可以同埋十一個超人一齊影就好啦)~
Picture

More information :
日期:2015 年7 月9至12 日 (星期四至星期日)
時間:互動遊樂場及主題展覽:11am-7pm
        真人LIVE SHOW:12nn-1pm;4pm-5pm;7pm-  8pm
地點:亞洲國際博覽館Hall 8、9、10
票價:互動遊樂場*+主題展覽入場門券:$80
互動遊樂場*+主題展覽入場門券+真人LIVE SHOW表演:$480、$380、$280

*互動遊樂場內的機動遊戲及攤位遊戲均需要遊戲券參加 (遊戲券優惠組合$150/5張)

 

Facebook:https://www.facebook.com/ultraheroes2015?fref=ts

沒有留言:

發佈留言