2015年7月27日星期一

試用:EPS 深層潔膚啫喱霜 Deep Cleansing Gel

15 JULY 2015(WED)

可以扮靚我諗冇一位女仕係會抗拒,多謝公關姐姐為我安排今次可以扮下靚靚,因為有得試用EPS 深層潔膚啫喱霜呀~
Picture

其實我今次都係第一次聽EPS (Elene Professional System)依個品牌,原來佢都係始於法國1989年,而且大多數美容院都用佢地嘅品牌呀

今次我試用嘅深層潔膚啫喱係以木瓜酵素為主要成分,另加入活性成分: 尿囊素,木瓜萃取,白柳萃取,甜菜鹼。其活性成份能深入毛孔,溶解污垢,改善毛乳閉塞,從而提升肌膚吸收能力及刺激更新。 更能分解肌膚底層色素,均勻膚色,使肌膚更有活力而富有光澤~
Picture

開蓋位置有一個小小封口塞,每次用完之後蓋回,咁就會更加衛生啦~
PicturePicture

啫喱霜看似有點厚身,但其實係非常容易推開~
Picture

EPS 深層潔膚啫喱霜係可以乾濕面都可以使用,只要於清潔臉,每次取大約HK$5大小的份量塗於臉頸~
Picture

之後就慢慢打圈按摩,大約輕按1-2分鐘,之後就會有一堆堆嘅好似擦子膠碎嘅物體,最後用溫水洗淨就可以啦~
Picture

我都差唔多用左大半成支,整體上我覺得都唔錯,用完面仔都好清爽,而且啲擦子膠碎都好易清洗唔會痴係塊面度好難先去到真係一抺就洗晒

雖然係好用,不過始終去角質層產品都唔可以用太多,我就一星期兩次啦。只需要簡單幾個步驟就已經做好了深層清潔,之後再敷返個MASK,皮膚即刻靚返啲,我又近靚媽多一步啦

品牌仲送多10支SAMPLE裝俾我,等我可以轉送俾我嘅朋友仔,有興趣嘅朋友仔快啲入去小小豬個FACEBOOK玩小遊戲啦~
Picture

 

 產品及有關資料由柏麗代理有限公司提供

 

More Information :
Facebook:https://www.facebook.com/pages/EPS-Elene-Professional-Systems/600950866700915?ref=hl

沒有留言:

發佈留言