2014年12月25日星期四

聖誕小天使

24 DECEMBER 2014(SAT)

今個平安夜小小豬變身成為一個小天使,同一班小朋友一齊去報佳音!

一見到小小豬依個可愛天使LOOK,真係忍唔住要同佢影番張相呀~
Picture

小小豬一換左件小天使衫之後,真係可愛左好多(又嚟唔知醜媽媽係度讚個仔啦),扮埋個小樂器上手,邊唱邊搖,真係冧C我呀啦~
PicturePicturePicture

綵排左一陣,有一個神秘嘉賓嚟同班小朋友玩,就係由其中一位神父扮聖誕老人呀~
Picture

小小豬嘅神奇事就由見到聖誕老人開始,因為導師問小朋友有冇問題問聖誕老人。平日小小豬都係比較怕羞,但估唔到佢依一刻識得咁主動地舉行,仲問左個好攪笑問題~
Picture

小小豬問嗰個問題就係:我呢....我呢...我其實係好鐘意食飯,咁聖誕老人鐘唔鐘意食飯呀~
Picture

同聖誕老人玩左一陣,之後就開始出去聖堂門口報佳音啦~
PicturePicturePicturePicture

坦白講,今次小小豬嘅表現真係好...唔乖,頭嗰幾首歌都唔肯企定定嚟歌,到左最後嗰幾首歌先肯乖乖一齊唱。睇見佢周身郁嗰一刻我啲火都真係不停上升,嬲C我呀!

但當我返到屋企回心再想,一向小小豬嘅社交都係比其他小朋友弱,可能開頭嘅周身郁係表示佢嘅不安。不過,到最後幾首歌都可以一齊唱,咁都應該俾返少少鼓勵佢啦!

聖堂每年都有報佳音活動,雖然今年小小豬表現都係幾差,不過出年我都會再為佢報名,同時間依一年我地都會集中訓練一下小小豬,希望明年可以有好嘅表現。

係由邊度跌倒,就要係嗰度起返身,我要對小小豬有信心,我知佢一定係可以做到呀!

沒有留言:

發佈留言