2014年12月6日星期六

結婚七周年紀念@布甸狗貴族聖誕

3 DECEMBER 2014(THU)

哈哈哈...其實我又點會只係為左食一個晚餐就走入將軍澳呢,我入嚟嘅目的就當然係去影布甸狗貴族聖誕啦~
Picture

係我印象中布甸狗真係好少做主角,可以擁有一個屬於自己嘅展覽,今次仲可以加埋佢嘅女朋友同家族一齊,當然要大影特影!

好在我地今晚唔算太多人,所以可以慢慢影慢慢睇啦~PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture
Picture
Picture

可能小小豬唔係太認識布甸狗,所以影嘅時候都唔太熱衷咁,反而就最鐘意係個布甸甜品,仲係度扮食添呀~
PicturePicture

除左有佈置可以影相之外,係依個茶壺入面,仲擺放左啲布甸狗嘅精品,有啲都好少見到呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

另外,仲有一間POP-UP STORE,入面全部都係賣布甸狗物品呀~
Picture

參觀完一陣,小小豬就話要做攝影師幫我地影相,估佢唔到又真係影到哦,起碼冇矇查查呀~
Picture

不過...點解依張冇左大肥豬個身?但又影得我幾好哦...哈哈哈~
Picture

今個結婚七周年紀念活動雖然好似簡單左啲啲,不過最重要都係我地三口子過得開心,我都已經好滿足啦!

沒有留言:

發佈留言