2014年12月1日星期一

MegaBox繽紛薑餅人樂園

29 NOVEMBER 2014(SAT)

其實我都好鐘意薑餅人,所以今日嚟MEGA BOX最主要目的,就係去影靚靚薑餅人啦~
Picture

想同啲靚靚薑餅人影相之後,原本我都好想帶小小豬嚟同薑餅人大跳舞,因為有一部全港首個以AR虛疑實境配合體感技術嘅互動遊戲,我睇FACEBOOK介紹好似好得意咁,好想俾小小豬玩啦!不過因為我地食完晚餐之後,剛好遊戲就已經關左,所以要等下次再嚟先有得試玩啦~
Picture

冇得玩都唔緊要,因為一見到啲靚靚薑餅人就即刻開心晒,今日人流都真係唔算多(可能係我地夜啦),所以可以大影特影啦~

PicturePicturePicture

小小豬見到個薑餅人BB,佢就話要幫忙推車仔同餵奶奶呀~
PicturePicture

之後仲同啲薑餅人一齊玩哦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

佢實在太高興了,話要錫錫薑餅人呀~
PicturePicture

薑餅人實在太靚,其實係九樓童真天地嗰度都有一個小佈置,不過今日實在夜左少少,所以小小豬開始眼瞓,所以就冇上去影埋。

不過唔緊要,因為我地好快又會再嚟MEGA BOX,到時又可以再影過啦!

沒有留言:

發佈留言