2013年9月14日星期六

生日禮物

14 SEPTEMBER 2013(SAT)

哈哈哈...我嘅生日都差唔多都已經過左一個月,不過今日都仍然收到份生日禮物,真係開心啦!

依一份係我嘅好姊妹糖糖送俾我嘅生日禮物嚟呀~


好靚嘅MARIE圍裙,佢話見我依排成日都煮飯,所以搵條靚靚圍裙俾我,等我煮飯時會開心啲呀~


仲有一條好啱嘅褲,我剛剛就係想買條短褲留返下次同小小豬去沙灘時著,仲要係我鐘意嘅浮誇桃紅色,依個糖糖真知我心...哈哈哈~


其實依份禮物係我生日之前糖糖都已經準備好,不過一直都就唔啱時間,所以最後糖糖就決定穿俾我。為免寄失,所以糖糖就寄掛號,但我又攪攪吓今日先去郵局拎,所以就到依家先收到啦...哈哈哈!



我地嘅FACEBOOK專頁,你LIKE左未呀~


仲可以關注埋我地個微博呀~



有事都可以電郵俾我地呀~
 profile picture

沒有留言:

發佈留言