2013年9月10日星期二

黑白淡奶新裝 x 美女廚神KIT MAK搞搞新「煮」意

7 SEPTEMBER 2013(SAT)

今日真係超級開心,可以跟美女廚神KIT MAK學煮嘢食呀~

今日係應黑白淡奶PR邀請,去KIT MAK的工作室參加【 黑白淡奶新裝 x 美女廚神KIT MAK搞搞新「煮」意】活動~

今日主角除左係KIT之外,當然唔少得另一主角「黑白淡奶」啦~

之前我都有買罐裝淡奶嚟整甜品,尤其係當食啫喱布丁時,加啲淡奶一齊食,真係好味好多呀!不過買左一罐返嚟之後,都只係用少少,之後就擺入雪櫃,擺擺吓又唔知會擺幾耐,放得耐又會變壞,所以都好似有啲浪費呀!

所以當知道「黑白淡奶」新出左一款獨立包裝,我覺得依個包裝真係非常之好,既方便又衛生。除此之外,奶源都好安全,因為同美素佳兒一樣,都係由自家農場牛牛提煉而成,100% 由荷蘭新鮮牛奶製造,新鮮又健康!而且「黑白淡奶」的獨立包裝容量剛剛好,每包30G用嚟來沖奶茶咖啡一包就已經足夠啦!

係未嚟參加活動之前,我都只係以為淡奶只可以用嚟沖奶茶或者係做甜品。不過原來唔止咁簡單,KIT就教我地用「黑白淡奶」煮湯、小食、主菜和甜品,所以原來將「黑白淡奶」加入食物都可以,仲令食物更添香滑濃郁添呀~

KIT為先為我地準備一個小食 - 烘香蕉多士~

將香蕉切片,再加入麥片、蜜糖及「黑白淡奶」,之後用攪拌器成攪拌醬塗上麵包。再係加上香蕉片及玉桂粉,最後放焗爐焗 10 分鐘即成~

烘香蕉多士已經出爐啦~

依款真係好食得嚟簡單又易整,好香香蕉味配埋個脆卜卜多士,真係好味呀!由於整嘅過程都好簡單,所以我打算搵日同小小豬一齊嚟,等我地又可以親子廚房一吓呀!

平日一般飲嘅忌廉湯,都加左好多麵粉、牛油先會做到好CREAMY嘅口感,但今日KIT教我地整嘅甘荀忌廉湯,只係用簡單材料,就可以做到好CREAMY啦~


先將蔬菜加茄膏炒熟,之後加上雞湯煲一陣,再放入攪拌機,最後加三包「黑白淡奶」再煲一陣,咁就完成啦~



完全冇落麵粉,但亦都做都忌廉湯嘅口感,真係健康好多,飲得多都唔怕肥啦~

係未煮主菜時,KIT為我地準備左印式香料奶茶,等我地享受一吓~


講真,我真係比較少飲奶茶,不過依杯又真係幾好飲,個味仲好特別添。可能係加左啲印式香料,加埋個「黑白淡奶」嘅效應,所以杯奶茶都好滑呀~

休息過後,到主菜啦!依個主菜可以話係新鮮熱辣,因為係KIT最新設計材式,就連「黑白淡奶」食譜都未有嘅 - 非洲雞~

一邊將已醃好的雞扒慢慢煎熟,另一邊就做個非洲汁,估唔到原來秘密就係加左花生醬,咁就可以有帶出個辣椒味得嚟又唔會辣得好利害呀~


最後加椰絲,就可以放入焗爐爐幾分鐘,食得啦~

不過KIT又教多我地多一個做法,就係如果屋企冇焗爐,就將啲雞扒煎都完全熟透,加上椰絲後,用噴槍燒一燒,咁都可以做都另一個味道呀~



個味道真係唔錯,個汁好香之餘又唔太辣,真係啱晒我依啲怕辣又想食辣嘢嘅人呀~

最後嚟到甜品- 宇治金時豆腐慕絲~


將所有材料係個煲入面煮溶,之後再加上豆腐,同埋「黑白淡奶」一齊放入攪拌機就得啦~

係整依個甜品時,KIT教左我地兩個整甜品嘅小秘技。第一就係魚膠粉需要先同糖混合後,先可以加水攪溶,咁樣魚膠粉先會平均啲呀!第二就係用嘅豆腐係買超級巿場嗰啲獨立包裝,因為整甜品係唔需要煮,所以用獨立包裝係會衛生啲呀!

之後放入雪櫃雪大約兩小時,再加紅豆茸和餅乾碎,就食得啦~


仲唔到豆腐加綠茶個味係咁夾,再加埋有「黑白淡奶」嘅奶香,所以好特別嘅味道,好好食呀~

真係完全冇諗過原來「黑白淡奶」除左做甜品同飲品之外,仲可以做好多唔同種類嘅菜式,真係大開眼界呀~

最後大家同KIT影靚相,過左一個開開心心又飽飽嘅下午啦~

今日仲收到一份小禮物,嚟緊等我試吓用「黑白淡奶」 整啲好味餸等小小豬一飽口福先得(希望做到有KIT一半水準我都已經覺得好叻跚...哈哈哈)~

如果大家想睇多啲「黑白淡奶」嘅食譜,可以去瀏覽FACEBOOK專頁  www.facebook.com/BlackandWhite.hk



小小豬個FACEBOOK專頁,你今日LIKE左未呀~

沒有留言:

發佈留言