2013年9月7日星期六

好友歡聚@鄧麗君甜蜜蜜新生咖啡店

31 AUGUST 2013(SAT)

今日有一個特別節目,就係同小豬媽一齊約左BENBEN豬出嚟,一齊食午餐同歡聚一吓!(哈哈....因為小豬媽同BENBEN豬係FACEBOOK相識左,有時佢地傾計仲比我多,所以其實今日都係跟小豬媽出嚟呀!)

同BENBEN豬都係網上認識,計計下都應該有五年多啲啲,我地係小小豬出世之後嚟探過我地食過一次午餐,之後有啲嘢俾我又見過一次。雖然見面次數唔算太多,不過因為FACEBOOK關係,基本上可以話係日日見到,所以大家都會知道大家嘅嘅近好,所以對BENBEN豬嘅感覺就好似一位老朋友咁,所以我都好珍惜大家嘅緣份呀!

哈哈...老士嘢就講完,講返正題先,由於我地同BENBEN豬大家住嘅地點都相差幾遠,為左方便大家,就約係尖沙咀食午餐。其實尖沙咀我都比較少去,所以都真係唔知有乜好推介。就係我諗緊食乜時,醒起之後有位網友介紹左鄧麗君主題餐廳 - 甜蜜蜜新生咖啡店,見幾特別,係社企形式營運的,覺得都幾有意思,加上小豬媽又幾鐘意鄧麗君,所以就到這餐廳來試試啦!

一入門口就見到大大幅鄧麗君的相片~

周圍都佈置好多鄧麗君擺設呀~





一個位置擺放CD供客人試聽歌呀~

場內有一大螢光幕,播放鄧麗君的經典名曲~


依度算係半自助形式,我地先去櫃台購票點菜,然後侍應就會把食物送給我地呀~


先嚟一個迷你沙津~


一杯玫瑰花茶~


我同BENBEN豬就食依款有機亞麻籽椰菜花忌廉蝦仁有機意粉,我覺得都幾好食,啲意粉好彈牙呀~


小豬媽就食依個日式鰻魚糖心蛋炒烏冬,小豬媽都話味道唔錯呀~

雖然今日係星期六,不過餐廳內嘅客人唔算多,加上環境又比較寧靜,所以就係依個咁舒服環境下,大家都傾得好暢快,真係可以話乜都講得一餐,唔覺唔覺原來我地都係入面逗留左差唔多三個鐘,真係三個女人一個墟,傾計傾都唔知時候呀~


BENBEN豬真係好有我地心,因為佢準備左好多禮物俾我地,真係唔好意思添!

首先就係送俾我同小小豬嘅生日禮物~


哈哈哈...依個BB大眼負任重大呀,因為會扣落小小豬個書包度,等依個好朋友陪佢返學,相信會特別安心呀~


最特別係BENBEN豬親手做左啲豬豬朱古力蛋糕俾我地呀~


影得唔係好清楚,不過實物睇真係好可愛,好豬頭呀....哈哈哈~


其實仲有一盒果仁係俾小豬媽,不過俾小豬媽拎左返屋企,所以冇影相!

今日開開心心傾左一個下午,好滿足呀!期待好快再可以約出嚟食飯,到時又繼續傾過,繼續開心呀!


你今日LIKE左未呀~








沒有留言:

發佈留言