2013年9月3日星期二

我的愉快生日PART 2 @石澳沙灘

26 AUGUST 2013(MON)

去完影相,之後我地返小豬媽屋企休息一陣,就同埋小豬爸&LULU妹一齊出發再去玩啦!

其實係因為大肥豬見今日影相都係用一個上午時間,下午都仲可以繼續去玩(唔好浪費一日假期咁話),所以就提意入石澳等小小豬玩吓沙,之後就係石澳食埋我嘅生日晚餐啦!

為左逃避個太陽,所以我地五點幾先入到去,原本以為咁晏加上又平日,就唔會太多人。點知可能係暑假關係,一入到去到已經勁多人,幾經辛苦先搵到個靚位呀!

搵左個靚位,小小豬當然要即刻開始玩啦~


玩左一陣沙,大家都決定為小小豬戒除左個心魔,就係怕水。

其實自從小小豬上幾次係泳池玩水玩得好開心之後,我地都認為小小豬其實唔係怕水,只係細膽唔肯試新嘢。所以趁今日比較多人同佢玩,希望可以戒左依個心魔啦!

準備向水邊出發啦~


當然第一吓小小豬都係唔肯,仲企定定係海邊唔肯行呀~


小豬爸幾有心機氹小小豬~


經小豬爸努力,小小豬終於肯行前一步,係淺水位置玩吓先~


玩一陣又再繼續踏前一步,行去海邊啦~


試左好幾次,小小豬終於都肯企係水度,仲開始行幾步添~



WARM-UP一輪,終於都解除左心魔,小豬爸仲教小小豬玩浪,玩得好開心呀~


睇吓佢地兩公孫幾開心~


除左小小豬之外,睇吓小豬爸佢幾開心,真係好耐(或者係話....未見過)佢玩得咁開心呀!我地細細個時,小豬爸因為工作關係,都冇同過我地去沙灘玩,依家同小小豬玩得咁興奮,所以話呢.....小小豬真係佢嘅寶貝嚟呀~

同小豬爸玩左一輪,個傻豬仔已經開始大膽到冇朋友,自己一個人玩浪呀~



小小豬真係玩得好投入,成個人跌落水都唔驚呀~


哈哈哈...其實當初都係預今日小小豬都係玩吓沙同係海邊行吓,所以都冇預佢啲泳衣。但真係諗過小小豬可以咁快落水玩,所以玩到成身都濕晒,唔止小小豬就連我地個個都濕晒(除左小豬媽,因為佢責任重大,幫我地保管啲重要財物呀)

經過今次,相信小小豬已經唔再怕水,咁下次再去沙灘時,就可以著泳衣大玩特玩啦!


你今日LIKE左未呀?

沒有留言:

發佈留言