2013年9月9日星期一

開開心心上學去

2 SEPTEMBER 2013(MON)

萬眾期待嘅開學日終於都到啦!

講真,我真係由上星期開始都已經好緊張,始終小小豬都係一個比較慢熱嘅小朋友,新學校對小小豬嚟講真係好多新嘗試,班上同學仔比N班時多一倍之後,最大改變就係個語境,所以都真係比較擔心,唔知係新學校小小豬會點.......真係十萬個疑問呀!

由於係適應週,頭兩日仲可以家長陪,所以今日就由我同小豬媽陪小小豬一齊面對依個新挑戰啦(冇錯....小豬媽都係小小豬嘅重要人物,今日放新學校咁重要,當然都要小豬媽陪啦)!

依個返LOOK又好似幾醒目咁哦~


為左唔想令小小豬唔習慣,所以我地早左少少返學,等佢習慣一吓。開頭仲擔心小小豬要扭一陣計先肯入課室,點知佢一入到課室,搵到自己個座位之後,就識得自己去拎玩具玩啦~


玩左一陣,老師叫收玩具時,小小豬好乖仔咁自己收玩具,之後仲好安靜咁座定定等待上堂。睇見小小豬依個表現,我同小豬媽都好驚喜,因為完全冇諗過小小豬係一個陌生環境,可以自動自覺咁乖仔呀~

好啦....上堂啦!第一個環節就係由老師教同學唱歌仔,雖然小小豬都應該係聽唔明白老師講乜,不過因為係唱歌關係,小小豬都好專心咁留意老師,仲有跟住老師拍手同搖身添!不過,一去到講故事時刻,小小豬就即刻有啲不安表現,不停要"痴"住我,最後都係要我陪住先可以乖乖咁繼續上堂。

之後就去到英文環節,由一個外籍男老師負責,老師會拎個吉他邊彈邊同小朋友一齊唱歌,可能係英文再加上唱歌關係,小小豬又開始專心起嚟,仲好開心咁跟住老師動作添。

排洗完之後,就到最重要一環,就係食茶點,有得食嘅小小豬當然係好開心,仲古靈幣怪添~


依一個茶點時間,令我覺得小小豬真係大個仔左好多。因為之前N班,小小豬一見到啲食物,佢就會即刻急不及待拎嚟食。今日小小豬見到茶點係佢面前,都可以好安定地等老師唱左茶點歌,老師叫食時先慢慢拎起啲食物嚟食,真係唔同晒呀!

今日返到學校先知道,原來佢地所有事都要學生自己做,就連去洗手間要自己,冇工友姐姐幫忙。聽到啲時候都幾驚小小豬自己一個攪唔掂,我都知我依個想法係好"獸怪",不過小小豬又真係一個好"小朋友"嘅學生,都真係唔到我唔擔心嘛!不過,擔心過後諗返,其實依個咪又係一個好機會訓練小小豬,等佢學多啲唔同嘅嘢,咁就可以獨立啲,未嘗唔係一件好事。我應該要俾多啲信心小小豬,同埋相信老師係一家會幫小小豬嘛!

整體上今日小小豬第一日返學都叫做OK,不過可能係聽唔明老師講乜,所以專注力就差啲,希望小小豬快啲可以適應依個新嘅學校環境,聽得明老師講乜就唔洗攪事啦!

話時話,除左小小豬之外,相信我都要適應,因為老師同家長交談都係會用國語,真係要同小小豬一齊努力,學習好國語先得啦!


小小豬個FACEBOOK專頁,你今日LIKE左未呀~

沒有留言:

發佈留言