2011年12月12日星期一

自家STUDIO - PART 2

12 DECEMBER 2011(MON)

哈哈...等我繼續同大家分享我們的自家STUDIO先。

由於小小豬著住件MICKEY衫實在太可愛,所以就繼續著住佢嚟影相。

正當我地準備換個海景時,唔知係邊度俾小小豬搵到一個叉道具,拎住玩又唔肯放心,所以就將計就計拎埋嚟影,實行嚟返一個惡魔版MICKEY~


之後我地就換過另一個造型,就係中國LOOK,其實係我之後係屋企執衫時見到,原本打算今件新年先著出嚟,不過見有得影相,所以當一件親子衫啦!不過依個時候嘅小小豬可能開始攰,所以開始唔多合作,所以唔係影得好多呀~

最後就係我地嘅親子便服,其實開頭我都係覺得依套衫麻麻地,不過原來影相出嚟都真係幾靚呀!雖然件衫就靚,不過因為小小豬開始扭眼瞓,加上都已經影左成個幾鐘攰啦,所以都影得唔係咁多。下次有機會一定要再著依套衫影過呀~


其實都真係唔止咁少相,不過依啲就係我最鐘意,真係要再一次多謝GARY用心幫我地影左咁多靚相呀!

沒有留言:

發佈留言