2011年12月30日星期五

試飲美施達

30 DECEMBER 2011(FRI)

其實依一個POST應該早一個月前出,不過一直都掛住分享小小豬嘅生活事,直到今日睇返IPHONE啲相先發現原來仲未出依個分享,真係自己都覺得自己有啲過分呀...哈哈哈!

早前參加左一個METAMUCIL美施達天然纖維素嘅試用活動,好幸運地俾我抽中左,可以得到一盒試飲呀~

 
其實我一向都好抗拒啲飲飲食食嘅產品試用,所以好多嗰啲活動我都冇JOIN。因為自己身體唔好,所以唔敢亂試啲健康食品。但依一個我就有參加,原因係因為係未生小小豬之後,我嘅腸胃都唔多好,成日都有便便問題,當時都曾經去過睇醫生,最後醫生都係介紹依個產品俾我,話對腸胃有改善咁話,所以有醫生嘅介紹,所以都好放心咁飲用。

METAMUCIL美施達天然纖維素,內含車前子成份,有水溶性及非水溶性纖維, 可平衡血脂水平及有助排便。而且個味就似橙汁,都算易入口。

每日飲兩次,一盒可以飲兩星期左右,我就選擇係早餐及LUNCH後各一杯~


 
飲完之後,唔會令人肚痾或肚痛,每日都有一次便便,不過就比平日嘅量多少少同埋味道勁少少,我估都係將身體積存了的毒素排出所致。而且飲用後有會飽肚感,唔會覺得肚餓,唔洗食零食醫肚,咁都算係可以有減肥功能啦...哈哈哈!
 
不過唯一個缺點就係比較難開,需要用和暖水慢慢攪拌,如果唔係就會起橙粒粒,同埋有好多啫喱狀物體黏係杯底度,浪費左啲纖維啦!

整體上依個產品都唔錯,都值得同大家推介呀!

沒有留言:

發佈留言