2011年12月17日星期六

打水痘針

16 DECEMBER 2011(FRI)

今日放工約埋大肥豬去我地平日睇開嗰位醫生度,幫小小豬打打水痘針。

其實早係上星期都已經想帶佢去打針,不過剛好準備嗰日小小豬發燒,所以唯有改到今日先打啦!

先同醫生傾一陣計,了解吓小小豬最近個身體狀況,之後就入打針房等姑娘幫手打針。我睇到支針都只係細細支,但當支針打落去嗰吓,即刻喊左,仲要係有史以來最慘的一次。我見住佢由掙扎到冇力再反抗,真係心都痛埋呀!

姑娘見小小豬喊得咁可憐,所以就即刻俾左啲維他命糖仔佢,依個為食小小豬一見包粒就即刻收晒,真係唔知好嬲定好笑啦~


依住糖糖當然情緒好快平復,當我地等緊藥嘅時間,佢又回復古靈精怪樣,睇佢咁都真係放心晒啦!

醫生話打完之後,都會有機會有可能發燒,唉又要令人擔心過。

希望順順利利唔好發燒啦,因為我真係好驚小小豬發燒呀!

沒有留言:

發佈留言