2011年12月19日星期一

開心山頂遊 PART 1

19 DECEMBER 2011(MON)

由於上星期六因為OT返工幫手做學校嘉年華會,所以就換嚟今日補假一天。見有假期,當然叫埋大肥豬一齊放,帶小小豬去玩啦!

我地見今日係平日,山頂都應該唔會太多人,所以就約埋小豬媽一齊帶小小豬去搭嫌纜車上山頂玩啦~

一上到車,小小豬就好新奇咁周圍望,不過唔知係唔係第一次搭關係,所以都好似好緊張咁,冇乜表情~

望左一陣,因為啲叮叮聲關係,小小豬開始驚驚地,就要伏係小豬媽身體上面,睇吓佢地兩婆孫幾冧~

哈哈....上到山頂之後,我地就開始我地個行山活動,依個小小豬一落到地就好興奮咁行行行,邊行邊傻笑,真係好攪笑。不過睇佢今日咁行,真係好大個仔,仲好有型添~

好辛苦咁先捉到佢影幾張合照,影完之後又要落地行呀~

繼續行...繼續行~



行行吓仲走埋大肥豬度幫手推車車~

行到攰就坐一陣休息~


途中有一個小公園,小小豬好叻咁自己玩單竿,我都只係扶少少,佢自己用力上升呀~


玩完依個,小小豬個能量都已經用完,所以終於肯乖乖咁坐返係BB車等我地推~

基本上我地都沿路都行左成個幾鐘,都大約行左有成2200米,全程都係小小豬自己行,所以都真係幾叻叻。不過依個都係我地帶小小豬上去山頂行山嘅目的,因為等佢行多啲,練吓腳骨力嘛!

沒有留言:

發佈留言