2011年12月20日星期二

開心山頂遊 PART 2

19 DECEMBER 2011(MON)

行左咁耐,唔好話小小豬,就連我地三個大人都餓餓地,所以就要揀地方醫肚啦!

我地今次就去左間意大利餐廳嘆我地嘅下午茶~


可能今日係平日關係,所以成個餐廳都係得我地一枱,所以都真係勁FREE,加上個環境都好正,所以都好舒服。

先嚟講吓啲嘢食先,我都ORDER左三個餐,樣樣都好好食,啲嘢食都好似係即叫即整,所以好新鮮又熱騰騰呀~


不過我真係要特別推介佢地個酥皮湯,真係有十個正,個皮超脆,仲一啲都唔油笠笠咁,個湯飲到最後都係熱騰騰,真係可以話係我飲過咁多個最好飲嘅就係依一個呀~


哈哈....早係我地啲食物未到時,小小豬就已經開餐啦,睇吓個豬仔食粥粥個古靈精怪樣~


睇吓大肥豬幾有心機餵小小豬食粥粥~


大肥豬餵粥粥,小小豬就餵飲檸檬茶,睇吓佢地兩父子幾SWEET~


大家都食飽飽啦,所以就去出發去我地第三個目的地啦!










沒有留言:

發佈留言