2011年12月14日星期三

護膚品也轉季

14 DECEMBER 2011(WED)

一直都打算用完屋企嗰一SET護膚品之後,就轉用SOFINA新出嗰一套高效保濕護膚品。不過,因為近依個星期啲天氣真係勁乾燥,塗完原有嗰套之後,成塊面都好仲係好乾,所以都唔慳得,應該係時間要轉過一SET冬天用嘅護膚品啦!

原本都想轉用SOFINA,不過今日LUNCH時
去SKINFOOD買自己及小豬媽支洗面奶嘅時候,個計劃打就消左,因為我又敗左成大袋護膚品同面膜啦~

就係為左依兩支洗面(我係用白米,小豬媽媽用蜜糖紅茶),所以又做敗家媽媽啦~

先嚟就係新出嘅皇室蜂蜜活妍SET裝,依家有聖誕優惠,三件加埋平成幾百蚊,真係勁抵。其實當初我都唔太鐘意蜂蜜嘅產品,因為早係幾年前都試過佢地出嘅產品,用完之後真係勁笠唔舒服,所以都有少少抗拒。不過當售貨員姐姐幫我試依SET新產品時,我又唔覺得笠之餘,仲FEEL到好潤,塗完之後個手背仲好滑添,所以忍唔到手啦~

之後就買埋同系列嘅面膜,依個面膜真係啱晒我依啲又懶又貪靚嘅人,因為每星期只係用兩次,每次都只係五分鐘,真係一個沖涼嘅時候就攪掂。用另一隻手背試時,都只係一分鐘多少少,就FEEL到好滑,啲乾紋都冇晒添~

見買開嘢,所以買返啲用開嘅面膜先~

買左咁多嘢當然有返啲小禮物送,不過我就用唔著,所以就送俾LULU妹試用啦~

唉...雖然就肉痛左少少,不過都係嗰句啦...護膚品嘅錢真係唔慳得,因為我唔想咁快做黃面媽,我要做一個靚媽媽呀!

沒有留言:

發佈留言