2011年5月10日星期二

九個月啦

10 MAY 2011 (TUE)

小小豬又大多左一個月,今日就係九個月人仔啦!睇吓佢依一身嘅打扮,幾似女仔...哈哈哈~

 

係過去依一個月真係覺得小小豬大左好多,個樣醒目左就唔洗講(又讚自己個仔..哈哈),仲識得自己係床仔扶住起身,之後扶住床欄由床頭行到床尾,再嚟又識得拜拜手(我地冇刻意教,可能係睇DVD學到啦!),真係好似學識好多嘢,但就仲未識得爬爬,只係可以慢慢一步步咁爬,爬幾步跌低。

不過我都唔擔心,因為學習係要慢慢嚟唔可以心急嘛,總有一日係會識爬爬呀!(其實唔咁快都好,因為一識爬爬,就會通屋爬,到時好似看牛仔咁睇實,仲辛苦呀!哈哈哈~)

牙仔方面,到依家九個月都仲未有一隻睇吓,只係牙肉中隱約見到有小小白色,相信係開始爆緊出嚟。好多人都話牙仔越遲出對父母就越好,所以我都心急,慢慢出啲靚牙仔啦!

不過唔知係唔係因為出牙仔關係,小小豬依排都好忟憎,又成日扭計,仲會發脾氣添,見到咁都真係好激氣又嬲。

一見佢發脾氣或者做啲曳曳嘢,我就會打佢手仔或者PAT PAT(當然唔係好大力啦)。因為佢依家開始懂事,唔可以一發脾氣就讓佢,要開始教佢乜好唔啱,所以我唔忍心都要打一吓,等佢知道咁係錯唔可以再係咁。

雖然都真係好肉赤,不過為左教好小小豬,狠心啲都要啦!

當然小小豬都只係間唔中曳曳,好多時都係一個好乖乖,好識得逗我地開心,一見佢個招牌『月亮眼』,真係即刻暈晒浪呀!

沒有留言:

發佈留言