2011年5月14日星期六

BABY GATHERING

14 MAY 2011 (SAT)

由於大肥豬公司係同一時間都有好幾位BB嘅出生,所以就約埋一齊聚吓,等啲BB可以一齊玩,所以就約左今日上大肥豬其中一位同事屋企玩啦!

今日我地都三個小BB(一個係同小小豬差一日出世,另一個就六個月)同一個大BB(二十個月),仲有十個大朋友,所以都幾熱鬧。

大家都主要係同啲BB玩吓影相,所以都幾開心(因為我地冇帶大機去,用傻瓜影左嘅相好多都唔對焦,加上又唔方便同大家分享其他同事嘅BB,所以唔放上嚟啦)。不過原本我地嘅係主要等BB們互動一齊玩,但唔知點解佢地玩左一陣(真係一陣),之後就各自拎住自己鐘意嘅玩具各有各玩。

我個小小豬仲因為扭眼訓,所以活動量大減,仲不時發出忟憎聲音(好在都唔算大聲),真係失禮晒呀! 雖然扭眼訓,不過眼見咁多玩具,小小豬又點肯訓呢,佢對部學步車真係情有獨中,坐係車仔上面幾開心~

見小小豬玩得咁開心,我都有啲心思思想買部俾小小豬玩呀!

今日真係好多謝大肥豬同事嘅款待,另外幾位嘅BB都好可愛,不過如果佢地可以多啲互動,相信會更加開心呀!

不過經過今日活動,我發覺小小豬係好似怕人多地方,一去到唔熟悉嘅地方,就會細膽起上嚟,好似怕怕羞咁,所以都真係要開始諗吓點解決依個問題,或者真係要認真考慮帶佢去PLAYGROUP,等佢同多啲朋友仔玩先得啦!

沒有留言:

發佈留言