2011年5月20日星期五

為去沙灘做足準備

18 MAY 2011 (WED)

我地準備係端午節帶小小豬去游吓龍舟水,所以就買左件小蜜蜂泳衣仔,等小小豬游水時有得著。

之後經朋友仔提醒,原來我都未買水泡仔,所以就開始睇吓搵個靚款,襯留件小蜜蜂泳衣。

我都有去SHOPPING時睇過啲款,貴得嚟個款又真係好麻麻,所以最後都未買到。

剛好前排睇BABY KINDOM嘅時候,見有個媽媽介紹左佢係淘寶買左嘅戰利品,我見佢有一個麵包超人嘅船仔都好得意,所以我又淘左一個俾小小豬啦!

今日收到貨,個船仔又真係幾靚,既得意又夠色彩,只係對小小豬嚟講就大隻左少少,不過相信我地陪住佢玩,係唔會有問題呀~

 

除左淘左隻船仔之外,我仲淘左一套玩沙嘅玩具,依套真係勁抵,十六蚊人仔就有咁大個,個質素都唔係差,係香港又點得呀~

 

哈哈....依家買齊晒啲嘢,只係等待端午節嘅來臨,希望到時天氣好,小小豬又冇病冇痛,咁就可以俾玩個痛快啦!

沒有留言:

發佈留言