2011年5月29日星期日

試用:甜蜜午茶迷你組

27 MAY 2011 (FRI)

上星期五同糖糖食飯嘅時間,佢不停咁介紹佢買左一盒『我的美麗日記~甜蜜午茶迷你組』,佢對支PEELING簡直係有讚冇彈(唔係佢講我都唔知我的美麗日記有出洗面嘢添),見佢講都咁好用,攪到我都心郁郁去左買盒嚟試用呀~

$39.9有兩塊MASK同兩支洗面SAMPLE,都真係幾抵呀~

 

包裝盒上的產品簡介~

原本都打算即刻開嚟用,不過自己又唔係好舒服,所以冇心機扮靚,所以買左之後就等到今日先試(我真係一名懶女人嚟呀...哈哈)!

首先用支洗面膏加少少水攪到起泡洗面,個感覺都幾爽唔笠。之後就用支泡泡去角質,真係好似糖糖咁講,一吱出泥就好似蛋糕CREAM,之後當PEELING嚟摔,過水嘅時候真係冇一條條摔完既污物黏著塊面,塊面完全乾淨呀!

之後我就FULL左塊黑松朱古力MASK, FULL完我冇用洗水,只係按摩咁等皮膚吸收埋啲精華,之後唔洗塗面霜,塊面潤得嚟又唔笠呀!今

次糖糖真係冇介紹錯,等我用多幾次之後睇吓皮膚有冇敏感先,如果可以的話,都可以考慮轉用依隻洗面產品呀!

沒有留言:

發佈留言